آخرین اخبار

26. اسفند 1402 - 14:48   |   کد مطلب: 47609
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:
ایجاد اشتغال برای هزار و ۸۴۵ نفر در اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد از کسب رتبه دوم ایجاد اشتغال در شهرستان در سطح استان خبر داد و گفت: هزار و ۸۴۵ نفر شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین‌علی شرکائی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسدآباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آمار ثبت شده اشتغال در سامانه رصد به تعداد هزار و  ۸۴۵ نفر، گفت: با تحقق ۱۲۱ درصدی سهمیه اشتغالزایی رتبه دوم را در این حوزه در شهرستان کسب کرده‌ایم.

 

وی به وضعیت ازدواج در شهرستان اسدآباد هم اشاره‌ای کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأمین و اهداء تعداد ۱۰۷ مورد جهیزیه به ارزش هر سری ۴۵ میلیون تومان، توانسته است که جوانان را به امر ازدواج تشویق کند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر تشویق افراد مجرد به امر ازدواج، تصریح کرد: ما هم آمادگی داریم برای تسهیل امور آموزش و مراکز مشاوره دوره‌هایی را برگزار کنیم که این مهم با همکاری اداره ورزش و جوانان و با مشارکت دستگاه‌های مختلف قابل اجرا خواهد بود.

 

 وی با اشاره به برگزاری چهار کنسرت موسیقی و برنامه‌های شب‌های هنری در راستای افزایش نشاط اجتماعی، افزود: اولویت اداراتی که در حوزه جوانان و ازدواج فعالیت دارند، باید توجه به موضوع آموزش جوانان و ترویج و تشویق در امر ازدواج آسان باشد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal