آخرین اخبار

31. فروردين 1403 - 14:03   |   کد مطلب: 47701
امام جمعه اسدآباد گفت: اگر گرگ هاری بداند انسان ترسیده، دست از سرش بر نمی‌داشت، این جواب باعث شد که اسرائیل بفهمد ایران مقتدر در مقابلش هست و عمل به قرآن کردیم‌.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(عج) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: خدا را شاکریم در عصری زندگی می‌کنیم که کشوری مقتدر و رهبری حکیم داریم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و اهمیت و لزوم آن، تصریح کرد: اولاً وعده صادق در مقابل دشمن درجه یک اهل ایمان بود و ثانیاً باید جنایت صهیونیست جواب داده می‌شد و این عملیات برای نمایش اقتدار و تامین امنیت بود.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اسرائیل در مقابل حزب الله و حماس ناتوان می‌بیند و گور خود را کنده است، افزود: اسرائیل تلاش می‌کند که ایران و غرب را وارد عرصه جنگ کند و برخی تحلیلشان این بود که ایران با حمله به اسراییل به جنگ دامن زده درحالی که براساس قرآن، دشمن باید بترسید و این عملیات باید رخ می‌داد، باید توانمندی و اقتدار خود را به آنان نشان می‌دانند.

وی خاطر نشان کرد: اگر گرگ هاری بداند انسان ترسیده، دست از سرش بر نمی‌داشت، این جواب باعث شد که اسرائیل بفهمد ایران مقتدر در مقابلش هست و عمل به قرآن کردیم‌.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal