آخرین اخبار

2. خرداد 1403 - 8:13   |   کد مطلب: 47855
سه کتاب ارزشمند حاج جلال، من رضا هستم و شهید الکرخ به واسطه دریافت پیامی از یک رئیس جمهور شهید با افتخار ابدی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایبنا  سه کتاب ارزشمند ادبیات پایداری به واسطه پیامی که از یک رئیس جمهور شهید دریافت شد، ابدی شد.

در اولین همایش بین‌المللی نهضت ترجمه، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در پیامی از سه کتاب ارزشمند همدان تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران در گام دوم، به دنبال روایت آرمان‌ها و اندیشه‌های بلند خویش برای جهانیان است و لبیک گفتن به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در راه‌اندازی نهضت ترجمه، اقدامی ارزشمند و درخور قدردانی است.

۳ کتابی که با پیام شهید جمهور ابدی شد

اینجانب ضمن تشکر از این حرکت ابتکاری و متعهدانه در جهت احیای تفکر و فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت و نشر آثار گرانبهای دفاع مقدس، باور دارم ترویج این فرهنگ متعالی برای تمام آزادی‌خواهان جهان گام بلندی است که می‌تواند نگرشی نو به این صراط نورانی ایجاد کند.

با راه‌اندازی نهضت ترجمه، آثار ارزشمند مکتوب در حوزه دفاع مقدس و تبیین هنرمندانه آن‌ها برای جهانیان می‌تواند الهام بخش ارزش‌های متعالی انسانی و اسلامی ار جمله اتکال به خداوند لایزال، عدالتخواهی، استکبارستیزی، آزادی و آزادگی و دفاع از مظلوم برای ملت‌ها باشد.

برگزاری این همایش و معرفی و ترجمه آثار فاخر ادبی در حوزه دفاع مقدس به زبان‌های زنده دنیا، نقش جدی در بیداری اسلامی ایفا خواهد کرد، چرا که در صورت غفلت از این امر حیاتی، دشمن مجال می‌یابد که مبانی و ارزش‌های دفاع مقدس را تحریف کند.

از همه مسئولان برگزار کننده این همایش و این تفکر جهادی که اقدام مهمی در راستای جهاد تبیین و در راستای گام دوم انقلاب است به خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای هماهنگی دفاع مقدس استان همدان، از جمله با معرفی سه کتاب ارزشمند، حاج جلال نوشته لیلا نظری گیلانده، من رضا هستم نوشته مهدی مصیبی و شهید الکرخ نوشته لیلا گودرزیان قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عنایت خاصه خداوند متعال بیشتر از گذشته در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت گام‌های موثری برداشته شود.

درود خدا بر مجاهدان راه حق و شهیدان این مسیر نورانی که جاودانه چراغ راه هدایت بشریت شده‌اند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal