آخرین اخبار

24. خرداد 1403 - 16:39   |   کد مطلب: 47956
نماینده مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم با بیان اینکه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای جلوگیری از پیری جمعیت ضرورتی انکارناپذیر است از دولت خواست که به تکالیفش در قبال این قانون عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جامعه تاثیرگذار بوده است، گفت: خوشبختانه با اجرای این قانون موالید به صورت قابل توجهی افزایش یافت و به گونه ای جلوی سقوط آزاد رشد جمعیت را گرفت و شیب کاهش جمعیت را کند کرده است.

 وی با انتقاد از اینکه در برخی موارد دولت تعهدات و تکالیفش را در مورد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خوبی انجام نمی دهد، افزود: با بی توجهی ها نتیجه مطلوب در مورد جوانی جمعیت به دست نمی آید البته اجرای قانون تا همین میزان هم اقدامی بسیار ارزشمند است و تلاش برای اجرای کامل آن باید تداوم یابد؛ امیدواریم دستگاه های مربوطه در اسرع وقت در اعطای مشوق های پیش بینی شده در این قانون تلاش کنند و اجرای آن را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم با بیان اینکه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای جلوگیری از پیری جمعیت ضرورتی انکارناپذیر است تاکید کرد که دولت و مجلس باید برای مقابله با معضل پیری جمعیت به سمت اجرای این قانون گام بردارند.

رنجبرزاده با یادآوری اینکه نباید اجازه دهیم معضل پیری جمعیت گریبان‌گیر کشور شود، گفت: از آنجایی که بسیاری از هزینه‌ها در آینده نزدیک متوجه سالمندان خواهد بود و بهره‌وری هم کاهش می‌یابد بنابراین باید از امروز به صورت جدی، مستمر و پیگیر موضوع را پیش ببریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید برای مدیریت پیامدهای پیری جمعیت چاره اندیشی کرد یادآور شد که راهکار بهبود وضعیت سالمندان تدوین و اتخاذ برنامه ریزی منسجم و منظم است و باید به موضوع سلامت این قشر هم توجه ویژه داشت./

پایان پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal