آخرین اخبار

19. مهر 1403 - 13:57   |   کد مطلب: 48560
نماینده مردم اسدآباد در مجلس تاکید کرد:
لزوم سبقت مدیران از یکدیگر برای خدمت به مردم
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تاکید بر مسابقه دادن مدیران برای خدمت به مردم و سبقت از یکدیگر، گفت: مجموعه عملکردهای ما مسئولان فرهنگ در جامعه می‌شود و مردم هم از آن الگو می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان اسدآباد که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد، با تاکید بر خلوص نیت در کار و خدمت به مردم، گفت: اگر مسئولی خالصانه کار کند، غیرممکن است موفق نشود، مدیران باید همانند باغبان در مسیر مسئولیتی که پذیرفتند، تلاش کنند و جامعه را باطراوت و بانشاط کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم مسابقه بدهند از هم سبقت بگیرند، تصریح کرد: مسئول باید با خدمت خالص، امید در مردم ایجاد کند البته که مجموعه عملکردهای ما مسئولان فرهنگ در جامعه می‌شود و مردم هم از آن الگو می‌گیرند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با ابراز امیدواری به آینده کشور، گفت: شرایط خوبی برای اسدآباد می‌بینم، گروه‌های سیاسی در این شهرستان در کنار هم هستند و در تقابل با هم نیستیم، مدیران به کار و تلاش فرماندار نگاه کنند و همانند او پای کار بیایند، ما هم در نظارت به عملکردها می‌نگریم.
وی اذعان کرد: فرماندار بنا ندارد مدیری را تغییر دهد مگر اینکه عملکرد مدیری قابل توجه نباشد.

رنجبرزاده بااشاره به عدم ساخت برخی مدارس، استخردانش‌آموزی در شهرستان، گفت: مدیرکل نوسازی مدارس به شدت ضعیف عمل می‌کند و ما به استاندارمان این است که هر چه زودتر وضعیت او را تعیین تکلیف کند.
وی همچنین به دیدارها با وزرا در حوزه‌های مختلف و پیگیری مشکلات شهرستان از طریق انان اشاره کرد
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal