آخرین اخبار

7. مرداد 1403 - 15:01   |   کد مطلب: 48178
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
وزرایی انتخاب شوند که زیر بلیط کدخدا نرویم
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات مردم را برای انتخاب کابینه دولت آن دانست که فارغ از جریانات سیاسی، افراد کارآمدی، دغدغه‌مند آنان انتخاب شوند، گفت: باید وزرایی انتخاب شوند که راهی بروند که زیر بلیط کدخدا نباشیم.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، گفت: رمز و راز موفقیت و هدف نهایی و پایان مسیر چهار ساله‌ای که رئیس جمهور دنبال تحقق آن است، منوط به انتخاب کابینه خود در همین یک ماه اخیر دارد.

وی انتخاب وزرا را در مسیر عملکرد دولت نقش‌آفرین خواند و افزود: اگر آقای پزشکیان در انتخاب وزرا به اشتباه بیفتد، ناکارآمدی به دنبال خواهد داشت و قطعاً دچار چالش خواهد شد.

وی اذعان کرد: مردم در این دوره از انتخابات و دهه پنجم نظام اسلامی به دنبال آن هستند که وزرا در تراز این دهه انتخاب شوند، اینکه وزیری انتخاب شود و بعداز یک ماه، یک سال دولت به یک جمع‌بندی برسد که اشتباه انتخاب کرده، این امر موجب لغزش در اهداف و توقف در خدمتگزاری به مردم خواهد شد، بنابراین تعیین وزرا رمز و راز می‌تواند موفقیت دولت چهاردهم را رقم بزند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیانکه اگر اقای پزشکیان دایره دید خود را برای انتخاب وزرا کوچک و تنها به اطرافیان خود و یا جریان سیاسی خاص تمرکز پیدا کند، قطع به یقین نمی‌تواند به اهداف خود برسد، البته مردم هم خواهان این نیستند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای انتخاب وزرای دولت چهاردهم، به خواست مردم توجه شود، افزود: یکی از مطالبات آنان این است که رئیس جمهور منتخب فارغ از جریانات سیاسی، روی کارآمدی افراد برای تصدی وزارتخانه‌ها متمرکز شود.
وی ادامه داد: البته روحیات، اهداف، رفتار، گفتار و کلام آقای پزشکیان هم از گذشته این‌گونه بود که در هیچ حزب و گروه خاصی هم حقیقتاً نمی‌گنجید، او صراحت لهجه‌ای دارد و حقایقی در کلام و گفتارش وجود دارد که اگر همان‌ها رو بخواهد دنبال کند، نهایت به این جمع‌بندی خواهد رسید که از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور که دغدغه ملت را دارند، استفاده کند.

رنجبرزاده با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب نباید در هر جریان فکری و سیاسی از راه امام، شهیدان و انقلاب اسلامی کوتاه بیاید، افزود: کسانی که در دایره انتخاب وزرا می‌خواهند باشند باید علاوه بر باورمند بودن راه انقلاب، شهیدان و رهبری، مردم را باور و دغدغه آنان را داشته باشد‌، سیاست‌های رهبری قبول و درد مردم را در دل خود احساس کند، و برای رنج و مشقت آنان برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب وزرا باید براساس کارآمدی، پویایی و پرتحرک در راستای اهداف انقلاب باشد، تصریح کرد: الراد کابینه باید به لحاظ علمی، عملکردی و تجربیات داشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم رئیس جمهور افرادی را برای کابینه دولت خود انتخاب کند که ادامه‌دهنده راه امام و شهیدان و براساس سیاست رهبری باشد، یعنی آن افراد راه امام و شهیدان راه عزتمندی و اتکا به توانمندی‌های داخلی را دنبال کنند، راهی است که زیر بلیط کدخدا و استکبار جهانی نباشیم، نباید آن وزرا مقاومت را نادیده و به حاشیه بکشاند.

وی تاکید کرد: اینکه نگاه به غرب باشد تا ما را نجات دهد، موضوعی است که برخی هزینه دادند، در مذاکرات مغلوب شدند که غرب نجات‌بخش باشد که نشد، بنابراین ما باید اتکا به توامندی داخلی داشته باشیم و در معادلات بین‌المللی هم اصل حکمت، عزت و مصلحت را لحاظ کنند و راهی که اقتدار جمهوری اسلامی را در پی دارد، ادامه دهند.

رنجبرزاده تاکید کرد: اگر وزرایی با آن تفکر غرب‌زدگی انتخاب شوند، مجلس مقابل آن تفکر خواهد ایستاد البته بنده براین باورم که آقای پزشکیان ان تفکر و مسیر را نه باور و قبول دارد و نه دنبال آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان باید مراقبت کند که در دولت چهاردهم فراجناحی و مقتدر و ملی نفوذ غربی‌ها را در آن نبینیم.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal