آخرین اخبار

18. مرداد 1403 - 23:39   |   کد مطلب: 48246
رئیس جمهور نظر نمایندگان را در انتخاب استاندار بگیرید نماینده مردم اسدآباد و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اولویت مهم استان را مسئله اشتغال دانست و گفت: از رئیس جمهور خواستیم که نظر نمایندگان را برای انتخاب استاندار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» اکبر رنجبرزاده در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان همدان در تالار قرآن این استان، خبرنگاران را ذخایر کشور خواند و گفت: جایگاه خبرنگار در جامعه حقیقتاً بالاست، آن‌چنان که هم سنگ قوای کشور هستند.

وی به اثرگذاری و وجود خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و افزود: به اخلاق و خبرنگاران دیده‌بانان مردم هستند و تلاش می‌کنند روی افق‌های دوردست متمرکز شوند و در تاریکی‌ها با مطالبه‌گری درست راه را برای جامعه روشن کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان به کارآمدی و انسجام و اتحاد نمایندگان استان همدان در مجلس اشاره کرد و گفت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتیم، به چالش‌ها و مشکلات شهرستان‌ها پرداختیم.

وی وظیفه نمایندگان مجلس را ارزیابی روی مدیران کل در این استان خواند و گفت: ارزیابی‌ها براساس گزارشات رسانه‌ای، مردمی در عملکرد آنان خواهد بود.اگر مدیری قوی عمل کرده، اصرار به ماندگاری او می‌کنیم و اگر مدیری ضعیف باشد را به رئیس جمهور گزارش می‌کنیم.

رنجبرزاده در خصوص انتخاب استاندار همدان در دولت چهاردهم، تصریح کرد: از رئیس جمهور خواستیم که نظر نمایندگان را برای انتخاب استاندار داشته باشد.

وی با بیان اینکه رصد و نظارت نمایندگان بر مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی کمک به دولت دانست و گفت: اصراری به انتخاب قوم و خویش خود در پست‌های مدیریتی نداریم اما اینکه واکنشی در انتصابات نداشته باشیم که نمی‌شود.

نماینده مردم اسدآباد و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان مخالفت خود را با افتتاح کنارگذر در این نشست اعلام کرد و گفت: باید ایمن‌سازی این پروژه انجام شود، هنوز زیر گذرها و تقاطع‌ها و عبور احشام را ایجاد نکرده‌اند، بنابراین مخالف افتتاح آن هستیم.

وی ایجاد بیمارستان هزار تختخوابی در مرکز همدان، توجه به راه غار علیصدر و کنارگذر را در راستای توسعه استانی خواند و افزود: با مجمع نمایندگان استان به طرح‌های جامع استانی هستیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه برگزاری جلسه با خبرنگاران را به صورت فصلی یکبار در دستور کار خواهیم داشت، افزود:
در راستای توسعه استان و ایجاد اشتغال باید سرمایه‌گذاران را احترام کرد، مدیران باید فهم نگه‌داشتن سرمایه‌گذار را داشته باشند.

وی بحث اول و اولویت استان را مسئله اشتغال دانست و افزود: ذوب آهن دیگر شرایط تولید چدن را ندارد و به دنبال تولید صنعتی دیگر هستیم.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal