آخرین اخبار

4. تير 1403 - 6:30   |   کد مطلب: 48009
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طرح راهدارخانه جدید گردنه پرتردد اسدآباد آماده شده و ساخت این راهدارخانه به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی افزود: سالانه حدود پنج میلیون مسافر از این جاده تردد می‌کنند و ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی این جاده را برای تردد انتخاب می‌کنند. او تصریح کرد: به همین منظور ساخت راهدارخانه جدید با تجهیزات به روز و امکانات رفاهی مناسب از اولویت‌های این اداره کل است که طرح مطالعاتی و تعیین محل آن انجام شده و با همکاری مسولان شهرستان در تلاشیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح به سرانجام برسد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: گردنه اسدآباد دومین گردنه طویل کشور است که به عنوان گذرگاه ارتباطی مرکز و غرب کشور شناخته می‌شود و اقدامات موثری در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات صورت گرفته است. مهرداد آهکی با اشاره به اینکه طرح تعریض گردنه اسدآباد هم در دست اجراست، افزود: طبق برآورد‌های اولیه اعتبار لازم برای تعریض گردنه اسدآباد بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با تامین اعتبار، این طرح امسال به نتیجه خواهد رسید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal