آخرین اخبار

13. آبان 1394 - 14:43   |   کد مطلب: 29243
همزمان با سراسر کشور مردم، دانش آموزان، دانشجویان، جمعی از روحانیون و مسئولان شهرستان اسدآباد با حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، در این راهپیمایی که دانش آموزان و دانشجویان پلاکارهایی با عنوان «شعار مرگ بر آمریکا حذف نشنی است»، « مرگ بر اسرائیل و آمریکا» و همچنین آدمک‌های که نماد رئیس جمهور و وزیر امرو خارجه آمریکا بود را در دست داشتند.

همچنین برخی از دانش آموزان پرچم‌های کشورهای اسرائیل و آمریکا را بر زمین می‌کشاندند و روی آن راه می رفتند و با این حرکت انزجار خود را از دشمن و استکبار جهانی نشان می‌دادند.

در این میان برخی از دانش آموزان در گفت‌وگویی حضور خود  را در راهپیمایی 13 آبان یک افتخار خواندند و اظهار کردند که این روز یک روز به یادماندنی و پر از پیام به دشمنان اسلام و ایران اسلامی است.

آنان حضور خود را دشمن شکن و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و همچنین تبعیت از رهبر انقلاب دانستند.

امام جمعه اسدآباد هم در این راهپیمایی در سخنرانی خود  با اشاره به نامگذاری روز 13 آبان به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: این روز یادآور رشادت و تلاش جمی از دانشجویان است که در مقابل سفارت آمریکا در ایران تجمع کرده و به دفاع از آرمانهای انقلاب پرداختند.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد گفت: امروز ملت ایران در راهپیمایی روز 13آبان نشان داد که در دفاع از آرمانهای انقلاب همیشه در صحنه است و در این میان استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی خود را به دشمنان نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: امروز انگلیس یک  غده سرطانی است که با همکاری آمریکا به دنبال سرنگون کردن اسلام است و آنان قسم خورده‌اند که با اسلام، قرآن و مسلمانان را از پای درآورند.

امام جمعه اسدآباد  به دشمنی آمریکا قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: البته که دشمنی آمریکا و دشمنان اسلام به زمان پیامبرانی چون حضرت ابراهیم(ع) و حضرت محمد(ص) میرسد.

وی خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران هیچ گاه ذلت را به عزت و عیرتی که دارد ترجیح نمیدهد و از پای نخواهد نشست.

حسینی‌مجد بر با سردادن شعار مرگ بر آمریک ا از مردم خواست چند بار این شعار را تکرار کنند و نسبت به دسیسه دشمن هوشیار باشند.

وی تأکید کرد: نباید برخی مسائلی چون ماسئل هسته ای و برجام موجب شود که ما از اعتقادات و اسلام خواهی خود کم کنیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal