آخرین اخبار

13. آبان 1402 - 13:50   |   کد مطلب: 46514
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
شعار «مرگ بر آمریکا» به حق است
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به جنایات چند دهه آمریکا در حق ملت ایران و جهان اسلام، گفت: آمریکایی دو دستش به خون بی‌گناهان مخصوصاً مسلمانان آغشته و مصداق همان شیطان بزرگی است که به حق امام(ره) به آن نانجیبان نسبت داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز 13 آبان امسال در میدان غدیر شهر اسدآباد، اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست و آمریکای خونخوار پای نحس خود را بر روی خرخره انسانیت گذاشتند و برای زیاده‌خواهی و عیش و نوش خود از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه امروز جهان چپاول‌گری، دردمنشی و خون‌آشامی آمریکا و سران غرب را به وضوح در فلسطین می‌ببیند و به نظاره نشسته، گفت: این روسیاهان برای طغیان‌گری خود هیچ چارچوبی نمی‌شناسند، نه زن و نه کودک می‌شناسند نه بی‌گناه را، در عرض کمتر از یک ماه 4 هزار کودک بی‌گناه را پر پر کرده و خم به ابرو نیاوردند و با تمام وقاهت در مجلس شوم آمریکا می‌نشینند و برای کودک‌کشی بودجه رسمی تصویب می‌کنند، این درشرایطی است که در آمریکا 22 هزار نفر خودروساز و مجموعه درمانی پزشکی، نویسندگان در این روزها به حاکمیت آمریکا معترض هستند اما دولت آمریکا دست از کودک‌کشی و حمایت از صهیونیست بر نمی‌دارد چرا که منفعت آنان در حمایت از صهیونیست است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: روی طغیان‌گری همین است که به حق خود قانع نیستند، می‌خواهد دیگران را چپاول کند، لذا استکبار شکل می‌گیرد، استکبار یعنی خود برتربینی، زودگویی، پایبند به تعهد نبودن، یعنی مصوبات دنیا را وتو کردن.

 

وی تصریح کرد: چندین قطعنامه برای توقف انسان‌کشی، نسل‌کشی و کودک‌کشی فلسطین در شورای امنیت مصوب شده اما آمریکا جهانخوار آن را وتو کرده است.

 

حجت‌الاسلام موحدی تصریح کرد: آمریکایی که دو دستش به خون بی‌گناهان مخصوصاً مسلمانان آغشته، مصداق شیطان بزرگی است که به حق امام خمینی(ره) به آن نانجیبان نسبت داد.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه ملت ایران بیش از 4 دهه شعار به حق‌اش «مرگ بر آمریکا» است، از روی احساسات نیست.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: آمریکای جنایتکار 70 سال است که در حق ملت ایران از هیچ جنایتی فروگذار نبوده، از دهه 20 تاکنون جنایت آمریکا در ایران شروع و علناً به وقاحت دولت ملی قانونی ملت ایران را در سال 1332، شکل گرفته آمریکا  از بین برد و بعداز آن خون هزاران بی‌گناه توسط سیاست پلید آمریکا ریخته شد.

 

وی گفت: آمریکای نانجیب در ۲۵۰ جنگ علیه بشریت مشارکت  داشته و نمونه آن می‌توان به  تحمیل جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران ترور ۱۷ هزار نفر از مسئولین عالی رتبه ایران، پر پر کردن 300 نفر در هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه آمریکای خبیث  شدیدترین تهپدیدها را علیه ملت ایران اعمال کرده است، افزود: حتی آمریکا نمی‌گذارد داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج به ایران وارد شود و اینکه ملت ایران از آمریکا نفرت دارد و شعار محوری آنان «مرگ بر آمریکا» است، حق دارند.

 

وی با اشاره به جنایات در غزه و فلسطین، گفت: سه بار وزیر آمریکا در عرض یک ماه به کشور صهیونیست سفر کرده و علناً و رسماً آنان را حمایت می‌کنند، البته این حمایت به خاطر این است که اسرائیل را در حال اضمحلال می‌بیند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله با آرامش و اقتدار از موفقیت سخن گفت، نشانه این است که در غزه برگ برنده در دست مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه یمن دورترین نقطه اسرائیل را با موشک‌های مدرن که استکبار تصورش را نمی‌کرد، دمار از روزگار آنان درآورده است، افزود: امروز روز خیبر برای شیعه و مسلمان است.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه هیچ مسلمان با غیرتی نمی‌تواند در میدان مواجه و نبرود حق علیه باطل بی‌تفاوت باشد، افزود: می‌بینیم انسان‌های آزادی‌خواه و مسلمانان غیور علیه اسرائیل به پا خواستند و این خیزش مسلمانی و مؤمنان وجدان بشری را ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) بیدار و مهیا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه غزه هزینه زیادی را متحمل ،۱۰ هزار تاکنون تقدیم کرد اما وجدان‌های دنیا را بیدار می‌کند، افزود: البته  بدبخت کسانی هستند  که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و صف حق علیه باطل را تشخیص ندادند. این فرهنگ ناب اسلامی و فرامین قرآن و اسلام است که جبهه کفر و ایمان را به زیبایی ترسیم می‌کند، مؤمنان در راه خدا و اسلام مجاهدت و مبارزه می‌کنند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد  با اشاره به رخداد ۱۳ ابان ۵۸، گفت: ده‌ها  دانشجو لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، 444 روز گروگان‌های آمریکایی رو نگه داشتیم اما آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند، در جنگ 33 ورزه لبنان و جنگ ۲۲ روزه با حماس وارد شد و شکست خورد، و در جنگ اخیر در چند دقیقه شیرازه ارتش مورد حمایت و این سگ هار آمریکا در منطقه از هم پاشید، بنابراین مسلمانان به پا خیزند، کید آمریکا بسیار ضعیف است.

 

وی در پایان از مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه راهپیمایی‌کنندگان که در میدان حمایتی از فلسطین بودند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal