آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 15:23   |   کد مطلب: 30326
ظهر امروز مجمع بسیج شهرستان اسدآباد با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این نشست مجمع بسیجیان، بعد از طرح مسئله اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگی مص رف از سوی یکی از اساتید مجمع بسیجی شهرستان، به مناسبت سالگرد دو نفر از شهیدان شهرستان خانواده آنان از دسا سردار ابوحمزه تقدیر شدند.

 

سپس فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با اشاره به تشکیل مجمع بسیج و اهداف و سیاستهای این مجمع اظهار کرد : باید این مجمع با اولویت بندی موضوعات  و مشکلات در شهرستان راهکارهایی را تدبیر و به مسئولان گوشزد کند.

 

سردار ابوحمزه در ادامه صحبتهای خود به نقش سپاه و بسیج در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما بیشتر نقش روشنگری در بین جامعه داریم و در زمان تبلیغات کاندیداها هیچ گونه تبلیغاتی از سوی ما صورت نمیگیرد و لو اینکه شخصی بازنشسته سپاه باشد و یا بسیجی باشد که در مأموریت نباشد.

 

وی ستون انقلاب را رهبری دانست و گفت: هر کسی به این ستون بی توجه و یا مقابل آن بایستد ما هم مقابل او می ایستیم و تعارفی با کسی نداریم و او را نقد میکنیم، ولو اینکه اقای هاشمی یا روحانی باشد.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: درست است که اقای هاشمی سوابقی را در نظام دار اما دلیل نمیشود که ایشان حرفی از شورای رهبری و یا طرح نظارت بر رهبری سخن بگوید و ایشان با این برنامه محوریت نظام را زیر سؤال میبرد و بای در محضر مردم پاسخگو باشد.

 

وی ادامه داد: چرا تا دوره های قبل حرفی از این تغییر رهبری و نظارت بر نهادهای رهبری مطرح نبود اما امروز چه شده که این مسائل را بازگو میکنند.

 

ابوحمزه گفت: رژیم غاصب اسرائیل جنایات های مختلفی را در طول 68 سال بر علیه کشورهای مسلمان جهان از جمله فلسطین، یمن، مصر، غزه، لبنان، عراق، عربستان، سوریه داشت و امروز که سخنان رئیس جمهور رژیم غاصب اسرائیل و نخست وزیرش را مبنی بر «اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند» و «اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» را مطرح میکند اصلاح طلبان باید بیایند و پاسخ دهند، یا این سخنان را تایید کنند و یا موضع بگیرند تا مردم تکلیف خود را بداند.

 

وی گفت: امروز در آستانه انتخابات هستیم و مردم باید در انتخابات مشارکت داشته باشند و اصاح طلبان باید موضع خود را نسبت به این مسال مطرح کنند که مردم بتوانند درست انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal