آخرین اخبار

13. بهمن 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 34769
حجت الاسلام جلال مرادی گفت: چهره های شاخصی که در دوره قبل در هیئت مرکزی رد صلاحیت شدند همچنان تایید نشدند و رد صلاحیت آنها پا برجا است.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان؛ در گفت و گو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه از تعداد کل ۱۴۳ نفر کاندیدا تعداد ۶۳ نفر تایید صلاحیت شدند گفت: صلاحیت ۳۲ نفر احراز نشده و ۱۸ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

 

مرادی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ نفر رد صلاحیت شدند، افزود: اسامی این نفرات را نمی توانیم اعلام کنیم اما می توان گفت چهره های شاخصی که در دوره قبل در هیئت مرکزی رد صلاحیت شدند همچنان تایید نشدند و رد صلاحیت آنها پا برجا است.

 

استان برای انتخابات آماده است

وی با تاکید بر اینکه استان از همه جهات آمادگی لازم برای انتخابات را دارد، خاطر نشان کرد: آمادگی استان در امور اجرایی انتخابات، بحث امنیتی و در بحث نظارت وجود دارد تا نظارت در پای صندوق ها و در ایام تبلیغات انتخاباتی هشت حوزه انتخابیه انجام شود.

 

مرادی در پایان با بیان اینکه تعداد ناظرین در استان حدود ۶ هزار نفر هستند گفت: حدود هزار و ۳۰۰ نفر ناظر نیز در شهرستان همدان خواهیم داشت و با توجه به اینکه هنوز چینش دقیق صندوق ها انجام نشده نمی توان آمار دقیق را اعلام کرد./عصرهمدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal