آخرین اخبار

10. مهر 1399 - 8:09   |   کد مطلب: 36991
دلشادی ادامه داد: 15 شهریورماه نیز آخرین مهلت جهت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 1399 تعیین شده بود که تعداد 5 هزار و 41 فقره اظهارنامه دریافت گردید.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همدان، محمد دلشادی در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت مودیان مالیاتی استان در ارسال اظهارنامه های مالیاتی خود، گفت: پرداخت به موقع مالیات تأثیر بسیار زیادی در پیشبرد پروژه های مهم عمرانی در سطح استان داشته و در ارائه هر چه بهتر خدمات به هم استانیهای عزیز بسیار موثر بوده است، لذا بر خود لازم می دانم از تمامی مودیان مالیاتی در سطح استان و نیز همکاران خدوم و تلاشگر خود در این اداره کل صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

 

ایشان در ادامه در خصوص نهادینه سازی فرهنگ مالیاتی نکات مهمی را برشمردند و تصریح کردند: نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی و پرداخت به موقع مالیات یکی از عوامل اساسی رشد و توسعه اقتصادی، ایجاد عدالت اجتماعی و به تبع آن رونق و آبادانی در کشور است و همچنین ایجاد امنیت، رفاه و ارائه خدمات مطلوب از دیگر دستاوردهای پرداخت مالیات است که با فرهنگ سازی مناسب می توان مردم را از این مزایا آگاه کرد.

 

دلشادی ادامه داد: بدون شک تحقق اهداف اقتصادی دولت به خصوص در بحث مالیات، نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است و مردم باید در خصوص نحوه دریافت مالیات، هزینه نمودن و میزان تاثیرگذاری آن بر اقتصاد، عمران و آبادانی کشور، اطلاعات و شناخت کافی داشته باشند. بنابراین ضروری به نظر می‌رسد با گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در سطح جامعه و شناختن اهمیت آن در توزیع درآمد، ایجاد عدالت اجتماعی و از بین بردن فاصله‌های طبقاتی، آن را جایگزین اقتصاد متکی بر نفت کرده و بسترهایی به وجود آید تا مالیات‌دهی جزو وظایف و تکالیف مهم آحاد جامعه تلقی شود.

 

وی در پایان افزود: بر این اساس با پرداخت مالیات، دولت بهتر می تواند خدمات خود را ارائه دهد و در حقیقت، وصول کامل مالیات گام مهمی در راستای تحقق سیاستهای اقتصادی دولت و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal