آخرین اخبار

16. تير 1402 - 21:24   |   کد مطلب: 45481
دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی هم خالی از جشن و شور و حال عید نبود و کاروان شادی غدیری در حدفاصل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا امامزاده سید احمد سیدان برپا شد.

به گزارش لیلا نظری‌فرهودی، خبرنگار آوای سیدجمال، امروز ۱۸ ذی‌الحجه مصادف با روز عید بزرگ غدیر، مسلمانان جشن ‌گرفتند و با ارادت خود به مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنان علی(ع)، نوای علی علی سر دادند.

 

دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی هم خالی از جشن و شور و حال عید نبود و در این راستا با همت ستاد مردمی غدیر شهرستان اسدآباد با محوریت امام جمعه کاروان شادی غدیری در حدفاصل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا امامزاده سید احمد سیدان برپا شد و مردم در آن مکان مذهبی گرد هم آمدند و با شور و شادی و تبریک عید بزرگ ولایت به یکدیگر، عصر این روز را تا پاسی از شب جشن گرفتند.

 

در این میان تعدادی کودک و نوجوان سوار بر دو ماشین تریلر و کامیون و با در دست داشتن پرچم‌هایی از نام امام اول شیعیان، حیدر علی سر می دادند.

 

برخی هم در مسیر کاروان شادی غدیر ایستگاه صلواتی برپا کرده بودند و با شربت و شیرینی از غدیری‌ها پذیرایی می‌کردند و اینگونه ارادتشان به مولا بود.

 

امام جمعه به همراه تعدادی روحانی و مسئول هم در میان این مردم، در مسیر کاروان شادی غدیر حضور داشتند و با تبریک عید به حاضران آنان را همراهی می‌کردند.

 

کاروان شادی که به امامزاده سیدان رسید، با مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) ادامه یافت و آنجا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایستگاه نقاشی با موضوع غدیر و هلال احمر هم ایستگاه فشار خون برپا کرده بودند.

 

در این مراسم جشن که با سخنرانی امام جمعه همراه بود، به تعدادی از فعالان عرصه فرهنگی هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal