آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 5:59   |   کد مطلب: 28282
اگر با کلید واژه حجاب جستجویی در اینترنت بکنید، با کلی مسایل از قبیل، عکس، فیلم، مصاحبه، مقاله، اخبار، جنجال و… روبرو می شوی که خواندنش فقط باعث می شود مغزتان سوت بکشد.

به گزارش آوای سیدجمال، یادداشت اجتماعی یک طلبه نوشت:امروز زنان فریب خورده اروپا و غرب، که طعمه مسایل جنسی وتجاری مردانشان قرار گرفتند و یک عده از همه جا بی خبر، سنگ خوی حیوانی آنان را به سینه می زنند.
کسی نیست به آنان بفهماند، اگر غرب دم از حقوق زن می زند، به خاطر این است که خوی وحشی مردان خود را ارضا کند. اگر چه معادله سختی است ولی فهمیدنش دشوار نیست.
چه کسی است منکر فشارهای مافیای تولید لوازم آرایشی در اروپا و کشورهای غربی شود؟ وقتی بیشتر مطالعه کنی و ببینی که فلان کشور به خاطر از بین نرفتن چرخه‌ی اقتصادی خود، صادرات دختران  راه انداخته است و درآمد آن را بیشتر از درآمد فروش نفت فلان کشوراعلان می کند، حل معادله راحت می شود.
اگر چه بعضی از صورت های این معادله در ایران نیز وجود دارد ولی طعمه سیاسی بودن زن بیشتر به چشم می خورد!
اگر چه صورت های معاملات واردات و صادرات حضرت آقا زاده ها درایران به شفافی غربی ها نیست ولی چه کسی می تواند باور کند، واردات این همه لوازم آرایشی که تنوع آن به بیش از ۶۲۰۰ فرآورده اعلان شده است و گمرک جمهوری اسلامی ایران فقط در سال ۸۷ خبر از ۹۰ میلیون دلار انواع [قاچاق لوازم ارایشی] محصولات آرایشی می دهد، یک امر اتفاقی و قاچاقی است؟ چه کسی می‌تواند باور کند دستان دونه درشت هایی که فقط تجارت و پول برایشان معنی دارد، پشت این قضایا نباشد؟
آیا نظریه تخریب فضای فرهنگی جامعه به سمت سوی بی عفتی، و ایجاد موج های ضد عفاف از سوی این دست ها و همراهی یک عده نادان و از همه جا بی خبر با اینان، حرف گزافی است؟
ولی با این حال  به عنوان کسی که سال ها در این عرصه فعالیت داشتم، معتقدم حجاب  در ایران، بیشتر طعمه سیاسی است نه تجارت؛
نامزدهایی که به خاطر ترس از رای نیاوردن، چوب حراج به عفت و پوشش زنان می زنند. از هاشمی گرفته، تا خاتمی و احمدی نژاد و روحانی که به نظر نفهمانه شان، چند تار مو و ساپورت و غیره، مشکل مردم ما نیست. کسی نیست به آن ها بفهماند که آقایان، رضا خان میرپنج که شما او را قلدر و احمق می نامیدید، به درستی این موضوع را می فهمید و می دانست که گسترش عفاف و حجاب، تاب و تحمل حکومت غرب زده وی را ندارد، آن وقت چرا شماها نمی فهمید که گسترش بی عفتی و بی حجابی باعث از بین رفتن حکومت اسلامی است، ما نمی فهمیم!
امروز من به عنوان یک فعال عفاف و حجاب به همراه دوستان خود، و چند موسسه دیگر که در این کشور پهناوردر بدترین شرایط مالی کار فرهنگی می کنند و شما حمایتی از آن ها ندارید، این موضوع را درک می کنیم که شماها می فهمید، اما خودتان را به نفهمی زده اید.
از یک طرف -بعد از انتخاب – در تریبون ها، عفاف و حجاب جزو شعارهای شماست و مدعی هستید باید کار فرهنگی بشود، اما از طرفی به آن کار فرهنگی بودجه می دهید که باب دل شماهاست. البته اگر بشود نامش را کارفرهنگی گذاشت…
از یک طرف دم از پوشش اسلامی می زنید ولی از طرفی مجوز لباس های سوپر غربی را می دهید.
چگونه باید شماها را باورکنیم…؟
دردل نوشت : امروز ما فعالان فرهنگی به خوبی می دانیم با وجود زمامدارانی چون شما کار خاصی از پیش نخواهیم برد، چون تنهاییم ولی همچنان پای کارخواهیم بود لااقل نمی گذاریم شماها راحت نفس بکشید و با تمام کارشکنی های شما علیه فعالیت عفاف و حجاب، تا لحظه آخردر خط مقدم خواهیم ماند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal