آخرین اخبار

19. دى 1394 - 9:46   |   کد مطلب: 29795
آقایان کاندیدا ! همسایگان گناهی نکرده اند که در جستجوی آرامش هستند و شما آقایان هوادار ! طوری رفتار نکنید که یاد هولیگانهای فوتبال در ذهن اطرافیان شما نقش ببندد؛

به گزارش آوای سیدجمال، روی سخن این یادداشت با کاندیداهایی است که تا مدتی قبل احوالی از مردم نمی پرسیدند و سرگرم چیدن مقدمه برای تبلیغات انتخاباتی بودند،  تجربه چندین دوره ای نگارنده در زمان غیر رسمی انتخابات مجلس که موعد آن معمولا" در اسدآباد به یک سال پیش از زمان موعود می‌رسد، نشان می‌دهد کاندیداهای شهرستان به چیزی جز منافع شخصی خود و حلقه ی محدود اطرافیانشان توجه نمی‌کنند.

 

افرادی که ید طولایی در دادن وعده های عجیب و غریب دارند و بارها خواسته اند فعل پیشرفت و آبادانی شهر را صَرف کنند اما هربار دست از پا درازتر از قبل از کرسی های مجلس بازگشته اند.

 

مشخص نیست دادن وعده های غذایی به چندهزار نفر در این بازه‌ی زمانی بر مبنای چه منطقی صورت می‌گیرد، آیا مردم می خواهند با صرف یک پرس کباب کوبیده نمک‌گیر شوند و رای خود را عوض کنند؟

 

اگر اینطور است کسی که در مجلس غذای چند کاندید حضور پیدا می‌کند باید به چند نفر رای دهد؟

 

فارغ از همه ی مسائل فوق مزاحمت جلسات شبانه برای همسایگان ستادهای غیررسمی انتحابات مشکل دیگری است که جز ایجاد حس تنفر نسبت به کاندیدای مزبور نتیجه ی دیگری نخواهد داشت.

 

آقایان کاندیدا ! همسایگان گناهی نکرده اند که در جستجوی آرامش هستند.

 

حضور گاه و بیگاه افراد مختلف و بعضا ناهنجار که در به در بدنبال چنین جاهایی هستند خوشایند همسایگان نیست. اگر ادعای احقاق حقوق مردم را دارید از ابتدای کار راه را اشتباه رفته اید.

 

رسیدن به کرسی سبز رنگ بهارستان به هر قیمتی در شان شمایی که احساس تکلیف کرده اید نیست؛

 

حال که سفره دل باز کرده و مسائل مرتبط با کاندیداها را مطرح می‌کنیم، بد نیست سخنی نیز با هوادارن این نامزدها داشته باشیم.

 

آقایانی که جای خواب خود را در ستاد کاندیداها پهن کرده اید! بله ، خود شمـا. روی سخنم با شماست.

 

به خداوندی خدا قسم خانواده شما هیچ گناهی نکرده اندکه تاوان بلند پروازی های شما را بدهند! آنها ، شما را همینطور هم که هستید قبول دارند. رنج دوری شما، آن‌ها را آزار میدهد.

 

مگـر چند نفر قرار است رییس آموزش پرورش،جهاد کشاورزی یا اداره ورزش شوند که این همه آدم برای تصاحب آن صف کشیده اند؟

 

آقایان هوادار ! طوری رفتار نکنید که یاد هولیگانهای فوتبال در ذهن اطرافیان شما نقش ببندد؛ خانواده شما هم از شما سهم دارند. به خدا قسم این کاندیداها فردا روزی به مجلس راه یابند اکثر قولهایی که به شما داده اند را فراموش خواهند کرد. ازما گفتن.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal