آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 8:00   |   کد مطلب: 30489
تا سالهای قبل عادت کرده بودیم هرچند وقت یکبار وقتی قدم در میدان امام میگذاشتیم شاهد حضورکارگرانی باشیم که مشغول کار باشند ، برای نصب بنرهای تبریکی که مژده درو کردنِ مدالهای رنگارنگ توسط ورزشکاران شهرمان را میداد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ ورزشکاران افتخار آفرین دیار سیدجمال تمامی بنرهای میدان امام را از آن خود کرده بودند بطوریکه انگار سند این میدان به اسم ورزشکارن خورده است برای نصب بنرهای تبریک.

 

موفقیتهای پی در پی  کشوری وبین المللی در گذشته ای نزدیک توانسته بود اسم اسدآباد را برسر زبانها بیندازد.

 

اوج این افتخارات کسب مقام قهرمانی کشتی جوانان جهان در سال  2012 توسط مهران میرزایی بود که توانست توانایی جوانان اسدآباد را به رخ همه بکشد.

 

اما اینروزها فقط آنروزها را با حسرت به یاد می آریم و می گوییم یادش بخیر.

 

دیگر مدتهاست بنری که حاوی تبریک کسب مقامهای قهرمانی توسط ورزشکاران دیار سیدجمال باشد در میادین شهر نصب نمیشود.

 

اینروزها بنرهای سیاسی جای بنرهای ورزشی در سطح شهر را گرفته اند .اما بیایید اندکی با خود فکر کنیم که واقعا چرا ورزش اسدآباد به اینروز افتاده است؟

 

چرا امثال مهران میرزایی دیگر میلی به حضور در شهرستان ندارند؟

 

واقعا متولیان ورزش تا چه حدی به وظایف خود در قبال شهرستان عمل کرده اند که باید شاهد افت کیفیت ورزش شهرستان آن هم تااین حد باشیم؟

 

یکبار دیگر به ابتدای یادداشتم برمیگردم تا ببینم چیزی را از قلم انداخته ام یا نه؟

 

قلم نگارنده خود به تنهایی میتواند عکس العمل مردم  درباره ی کم کاری مسئولان را منعکس نماید؟

 

مردم از متولیان شهر پرسش دارند.

 

پرسش دارند که چرا ستاره های ورزش شهرشان باید سرخورده شوند و چرا جوانان شهر باید در حسرت یک زمین باکیفیت برای ورزش کردن باشند؟

 

مساله ورزش شهرستان فقط به مسئولین اداره ی ورزش مربوط نمیشود چرا که قضیه فراتر از این حرفهاست. جایی که مسئولین ارشد شهرستان قدمی در راه تسهیل سازی امکانات برای جوانان شهر خود برنمی دارند.

 

هزینه های گزاف اجاره ی سالنهای ورزشی !

 

سنگ بزرگی که جلوی پای جوانان شهرستان است تا نتوانند ورزش کنند.

 

مسئولان بزرگوار شهرستان می توانند با یک حرکت جهادی فرمان مدیریت خود را وقتی نمیتوانند برای آنان شغل ایجاد نمایند به سمت ارئه تسهیلات برای جوانان در زمینه ی ورزش و تفریح بچرخانند و آنرا به عنوان یک اقدام نسبتا مثبت در کارنامه ی خود ثبت کنند.

 

آقایان مسئول!

 

به داد ورزش شهرستان برسید تا بقایای آن تخریب نشده است.

 

 سری به سالن های ورزش شهر بزنید و مسئولین اداره ی ورزش را بازخواست نمایید که چرا از روزهای طلایی ورزش دیار سیدجمال فقط خاطره ای باقی مانده است؟

 

امسال که گذشت! لطفا بهبود ورزش شهرستان را از اولویتهای خود در سال 95 قرار دهید و سال بعد در همین ایام گزارش کار را به مردم ارائه نمایید.

 

قرار ما و شما سال بعد همین موقع!

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal