آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 10:20   |   کد مطلب: 33231
در پی درج یادداشتی در خصوص هیدرگراف تراز آب زیرزمینی از طریق حضور نمایندگان کشاورزان و سمن ها به هنگام داده برداری مدیرعامل آب منطقه ای استان خراسان رضوی واکنش نشان داد.

به گزارش آوای سیدجمال، چند روز گذشته بود که یادداشتی با عنوان" شفاف سازی هیدورگراف تراز آب زیرزمینی از طریق حضور نمایندگان کشاورزان و سمن‌ها به هنگام داده برداری" از یکی از تشکلهای غیردولتی در پایگاه خبری آوای سیدجمال درج شد که یکی از مسئولان خراسان رضوی به آن واکنش نشان داد و برای آنان دغدغه شد

 

این درحالی است که هنوز برای مسئولان شهرستان اسدآباد، استان همدان در حوزه آب دغدغه ای نشده و پاسخی داده نشده است

 

و اما پاسخ مديرعامل آب منطقه اي خراسان رضوي در رابطه این یادداشت

 

"خواست بسیار بحق و درستی است. شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با نمایندگان تشکل های قانونی کشاورزان تفاهم نامه ای امضا کرده است و از آنها درخواست کرده است که حتما نمودار آبی دشت ها را نه تنها کنترل کنند که در آمار برداری هم همکاری نمایند.          

                                                                                                                                          مسئله  آب از 6 مسئله مهم کشور است. باید تا دیر نشده حلش کنیم. اگر حلش نکنیم آب با مرگمان مسئله را حل خواهد کرد. برای حل آن باید مردم این مسئله مسئله را مهم ترین مسئله زندگیشان بدانند و برای حلش همراه و همدل و هم زبان شویم. برای رسیدن به این همدلی و هم زبانی و درک و فهم مشترکی از مسئله آب باید شفاف بود و راست و درست عمل کرد."

 

اخبار جذاب|فوری در کانال تلگرامی:

 https://t.me/avaseyedjamal

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal