آخرین اخبار

2. اسفند 1398 - 9:25   |   کد مطلب: 34953
چشم بر هم زدیم و دوم اسفند از راه رسید تا بار دیگر انتخاب کنیم اصلح ترین را و بسازیم شهر و کشوری آباد و بدور از پینه های کهنه و خاکی که طبق قانون کشور عزیزمان نیاز است به نوعی خانه تکانی شود.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز می آییم چون حق انتخاب با ماست، 

 

می آییم چون نیامدن ما پای صندوق های رأی به معنی بی اعتنایی به وطنمان و بی اعتباری و بی هویتی خودمان است، 

می آییم تا نگذاریمان دشمن بر کشورمان احاطه داشته باشد و جای ما تصمیم بگیرد چرا که ساختن مجلس قوی با افراد قوی شکل می‌گیرد و این دست تک تک مردان و زنان ایرانی را برای سهیم شدن در سرنوشت کشور می‌بوسد.

 

بی شک نقطه نقطه این مرز و بوم و تک تک ملت خود را فدای خاک پاک ایران میکنند و حماسه ای پر شور را ثبت خواهند کرد رویداد سرنوشت سازی که باب دل آمریکا و صهیونیستی ها نیست.

 

چشم بر هم زدیم و دوم اسفند از راه رسید تا بار دیگر  انتخاب کنیم اصلح ترین را و بسازیم شهر و کشوری آباد و بدور از پینه های کهنه و خاکی که طبق قانون کشور عزیزمان نیاز است به نوعی خانه تکانی شود.

 

 به رسم قانون هر چهار سال یکبار انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور پهناور ایران برگزار می‌شود و مردم شریف و همیشه در صحنه این خاک برای نمایش اقتدار و غیرت خود پای صندوق های رای حاضر می‌شوند تا طبق شرع و گفته ی رهبری فرزانه و دلسوز بتوانند کشوری آباد با افرادی که خصیصه هایی چون کاردان، انقلابی ، شجاع و متخصص را دارا هستند به میدان مجلس بفرستند و با اینکار آبادانی شهر و کشور را تضمین کنند.

 

به رسم تاریخ فردا روز سرنوشت سازی است روز ساختن مجلسی قوی و کارآمد پس می آییم تا بسازیم سرنوشت کشوری را که ملتش از شمال و جنوب تا غرب و شرقش یک به یک، نفر به نفر پا به میدان انتخاب می‌گذارند و دخالت به غیر را نمی دهد
سارا نظری
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal