آخرین اخبار

6. اسفند 1398 - 11:04   |   کد مطلب: 34991
احمد کاظمی گفت: حضور ۴۲ درصدی در این انتخابات ارزشی بسیار فراتر از همه انتخابات مجالس قبلی بود و این یعنی پیروزی۲۰ بر۲۰۰ که خداوند از آن در قرآن اشاره کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، یک نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با تحلیلی در خصوص مشارکت 42 درصدی مردم در این انتخابات، اظهار کرد: براساس سوره انفال آیه ۶۵ قرآن کریم، خداوند در ارزش گذاری مأمنان چه زیبا ده برابری آنان را نسبت به کافران مطرح کرده است و این موثق‌ترین سنجش در میان سنجش‎ گروه‌های نظرسنجی است.

 

وی با بیان اینکه این یک باور انکارناپذیر است که مردم مؤمن ایران در یک جنگ بزرگ فرهنگی با دشمنان اسلام هستند و تمام قد مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: البته در جنگی که دشمنان حضور در انتخابات را خطر واگیری به ویروس کرونا مطرح و خطر مرگ را در آن هشدار دادند.

 

کاظمی افزود: جدای از بی عدالتی های مشمئز کننده بعضی از دولتمردان که مانع هر حضوری در انتخابات می‌شود، تنها واگیری بیماری کرونا کافی بود که کسی در این انتخابات شرکت نکند، افزود: اما اکنون با اطمینان خاطر باید بگوییم که حضور ۴۲ درصدی در این انتخابات ارزشی بسیار فراتر از همه انتخابات مجالس قبلی بود و این یعنی پیروزی۲۰ بر۲۰۰ که خداوند از آن در قرآن اشاره کرده است.

 

وی یادآور شد: خداوند در قرآن فرمود: ﺍﻱ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﻨﮓ ﺑﺮﺍﻧﮕﻴﺰ ﻛﻪ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﺴﺖ ﻧﻔﺮ ﺻﺎﺑﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﺮ ﺩﻭﻳﺴﺖ ﻧﻔﺮ ﭼﻴﺮﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ، ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺻﺪ ﻧﻔﺮ [صابر] ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﺮ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﭼﻴﺮﻩ ﻣﻰ  ﺷﻮﻧﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ [ﻛﻪ ﺣﻘﺎﻳﻖ ﺗﻮﺣﻴﺪ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ] ﻧﻤﻰﻓﻬﻤﻨﺪ و اینجاست که یک مشارکت 42 درصدی پیروزی 20 بر 200 ا می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal