آخرین اخبار

22. تير 1400 - 8:07   |   کد مطلب: 39478
بانو؛ پوشش تو، تو را در برابر خاک و آفتاب و باد و طوفان حفظ خواهد کرد، پس حواست را جمع کن، حجاب تو از خون سرخ شهید کوبنده‌تر و برنده‌تر است چراکه در این روزهای طوفانی دشمنان داخلی و خارجی حجاب تو را نشانه رفته.

به گزارش آوای سیدجمال، حجاب، چه واژه زیبایی که به طبع بعضی از مسئولین غرب‌گرا خوش نمی‌آید و باسیاست تمام قیمت باارزش‌ترین پوشش بانوان را تا حد قیمت طلا بالا بردند تا بانوان ما را از خریدن و استفاده از آن را  محروم سازند و به هدف شیطانی خودشان برسند.
فرهنگ غلط غرب را در کشور پیاده کردند و طراحان و تولیدکنندگان لباس را خریدند و با پیروی از فرهنگ غلط غرب لباس‌های نازک و مانتوهای جلوباز را در کشور ترویج دادند .

حجاب، واژه‌ای که به برکت وجود بعضی از مسئولین بی‌لیاقت و ناکارآمد کشور آرام و بی‌صدا  به فراموشی سپرده می‌شود و ککشان هم نمی‌گزد که با این لباس‌های نازک و به قول خودشان مد روز چه بلاهایی بر سر بانوان و دخترکان پاک ایران‌زمین می‌آورند، چه راحت بانوان ما را گول می‌زنند و قند را در دل دشمن آب می‌کنند؛ شرمشان باد.

 

 چه راحت خون هزاران شهید را با این کار به‌اصطلاح مدرنشان زیر پا نهادند و دل خانواده‌های معظم آن‌ها را جریحه‌دار کردند و چه راحت‌تر دست در دست دشمن نهادند و چه ارزان وطن و هموطنانشان را فروختند.

 باید کاری کرد بانو حواست را جمع کن با توأم بانو؛
 سؤالی دارم دو عدد بیسکوییت را بردار یکی را بازکن و از جلدش بیرون بیار و دیگری را باز مکن هر دو را بر زمین بینداز کدام را برمی‌داری ؟ حتماً خواهی گفت آنکه از جلدش خارج نشده و خاک نخورده؛ بله همین‌طور است.

 

 پوشش تو، تو را در برابر خاک و آفتاب و باد و طوفان حفظ خواهد کرد. پس حواست را جمع کن بانو،حجاب تو از خون سرخ شهید کوبنده‌تر و برنده‌تر است ودراین روزهای طوفانی دشمنان داخلی و خارجی حجاب تو را نشانه رفته‌اند.

 

حواست باشد که با حفظ حجابت در این جهاد اکبر پیروز میدان شوی، پوششت را حفظ کن تا آفتاب داغ و سوزان دشت‌های کویر  تو را نسوزاند، پوششت را حفظ کن بانو و گل وجودت را در برابر باد و باران و تگرگ و طوفان حفظ کن و رسالت تو حفظ عفت و حجاب توست

در این دنیای گرگ‌ومیش مترس محکم باش و دلیرانه در این میدان قدم بگذار و پوزه شیاطین را به خاک بمال که آقا امیرالمؤمنین علی( ع)فرمودند : پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش و دوام زیبایی اوست .

هفته حجاب و عفاف گرامی باد .
بهمنی‌سیر

انتهای پیام/ن
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal