آخرین اخبار

6. دى 1402 - 12:06   |   کد مطلب: 46989
در شهر شهیدپرور اسدآباد؛
بوی عطر دیگری به مشام می‌رسد
آمدن لاله خونینی از دوران دفاع مقدس به شهر شهیدپرور اسدآباد در روزی که به نام ولایت در تقویم به ثبت رسیده، معنا و مفهوم دیگر دارد، چرا که قرار است با آمدن او و عطرآگین شدن شهر به عطر و بویش، مردم در اجتماع عظیمی با ولایت پیمانی دوباره ببندند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال گویی شهر و دیار شهید سیدجمال‌الدین اسدآبادی، شهر شهیدپرورها ه‍مچنان می‌خواهد با قدوم مبارک لاله‌ها عطرآگین شود و درسی از ایثار، رشادت، فداکاری، خدمت، ازخودگذشتگی و شهادت را به مردمان و مسئولان این دیار بدهد که فراموش نکننا اگر در امنیت و آرامش زندگی می‌گذرانند و یا پشت میزی نشسته و بر صندلی تکیه زده‌اند، به خاطر همان خون‌های است که در طول تاریخ از انقلاب گرفته تا دوران جنگ و بعداز آن ریخته شده است.

چندی پیش بود که همزمان با شب و روز شهادت حضرت زهرا(س)، مهمانی به شهرمان آمد که قصد ماندن نداشت، فقط آمده بود عطری از خود در این دیار بگستراند و یادآور رشادت و ایثار و از خودگذشتگی باشد.

او را برای تکرار آزمایش DNE به تهران بازگرداندند، اما این بار خبر از عطر و بوی لاله‌ای دیگر برای تشییع و آرمیدن در خاک شهر شهیدپرورها در راه است.

این بار شهر سیدجمال با بوی لاله‌ای دیگر از دوران دفاع مقدس عطرآگین می‌شود و تا شناسایی شدنش در خاک این دیار می‌خفتد و آرام بگیرد.

این بار شهید گمنامی که در راه اسدآباد است، 24 ساله است و در تک دشمن در منطقه مهران به شهادت نائل آمده، او که از بعدازظهر پنجشنبه همین هفته در مناطقی از اسدآباد از جمله شهر آجین عطر خواهد پیچید و در روز جمعه که به نام مهدی موعود رقم خورده، مصادف با روز میثاق با ولایت تشییع و تدفین خواهد شد.

اما آمدن این لاله خونین در روزی که به نام ولایت و میثاق با او در تقویم به ثبت رسیده، معنا و مفهوم دیگر دارد، چرا که قرار است با آمدن او و عطرآگین شدن شهر به عطر و بویش، مردم در اجتماع عظیمی با ولایت پیمانی دوباره ببندند.

این شهید گمنام زهرا(س) تبار است و همچون ام ابیها(س) بی‌نشان. امید است که پیکر مطهر او در شهر شهداپرور اسدآباد بر روزگارمان تأثیر دوچندان بگذارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal