آخرین اخبار

8. دى 1402 - 15:49   |   کد مطلب: 46995
دوستداران شهیدان در اسدآباد دیار شهری که مهد پرورش شهید است، با شکوه خاص پیکر یک شهید گمنام را تشییع و به خاک سپردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، پیش از ظهر امروز هشتم دی‌ماه، در آستانه روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر یک شهید گمنام 24 ساله دوران دفاع مقدس تازه تفحص شده در منطقه مهران، با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اسدآباد تشییع و به خاک سپرده شد.

دوستداران شهید در این شهرستان مسیر مسجد جامع شهر اسدآباد به سمت خیابان 15 خرداد تا پارک ملت این شهر را در جوار پیکر پاک و مطهر شهید گمنام حرکت کردند و با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» او را به خاک سپردند.

آنان که جمعیتی عظیم از زنان و مردان، کودکان و نوجوانان، جامعه دانشجویی و دانشگاهی، روحانیت و مسئول و غیر مسئول، نظامی و انتظامی، جامعه بسیجی و فرهنگی بودند، در خیابان 15 خرداد این شهر بر پیکر شهید گمنام نماز خواندند و برای او اشک ریختند.

این حضور مردمی در دیاری که مهد پرورش شهید است، نشان از ارادت به شهید بوده و هست. برخی بانوان که مادر شهیدان بودند، در تشییع پیکر او اسپند روشن کرده و برای او صلوات می‌فرستادند، برخی هم در دست‌شان تمثال رهبری و شهید سلیمانی و دیگر شهدای این شهر را در دست داشتند.

این اجتماع عظیم که به نوعی در آستانه حماسه 9 دی رقم خورد، همراه با استکبارستیزی و شعارهای «می‌میریم ، ذلت نمی‌پذیریم» و هیئهات منه ذله همراه بود.

تصاویری از این تشییع با شکوه ببینید.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal