آخرین اخبار

13. شهريور 1400 - 10:19   |   کد مطلب: 39939
مرکز واکسیناسیون کووید 19 شهر اسدآباد واقع سالن شهدای آموزش و پرورش در بلوار شهید رضاییان فعال و مردم برای امر واکسیناسیون مراجعه می کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، مرکز واکسیناسیون کووید 19 شهر اسدآباد در واقع سالن شهدای آموزش و پرورش در بلوار شهید رضاییان به عنوان تنها مرکز واکسیناسیون این شهرستان درحال فعالیت است.

 

برخی از مردم برای دریافت دز اول و برخی برای دریافت دز دوم حاضر شدند.

 

صبح امروز خبرنگار ما که برای دریافت دز دوم واکسن برکت به مرکز واکسیناسیون شهرستان اسدآباد مراجعه کرد، با پرسش یکی از مراجعه کنندگان متوجه عدم حضور پزشک در این مرکز شد.

 

این شهروند که بیماری قلبی داشت و از دریافت واکسن واهمه داشت، سؤال کرد که آیا واکسن برای بیماران قلبی ضرر ندارد، بنده نفس تنگی هم دارم که برای پاسخ به وی او را به سمت پزشک راهنمایی کردیم و متأسفانه پزشکی در مرکز حضور نداشت.

 

اگرچه تلاش و زحمات پزشکان در این روزهای کرونایی بر کسی پوشیده نیست، اما براساس گفته خود مسئولان علوم پزشکی این مراکز می بایست دارای پزشک باشد تا اگر خدای نخواسته اتفاقی افتاد و یا شهروندی سؤالی داشت، معطل نماند.

 

مرکز دوم واکسیناسیون کووید 19 شهر اسدآباد که قرار بود در خیابان امام (ره)، مدرسه شهید راحمی ایجاد شود، هنوز برای فعالیت آغاز به کار نکرده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal