آخرین اخبار

1. مهر 1400 - 19:22   |   کد مطلب: 40127
صبح امروز مدافعان سلامت به یاد همان جبهه و جهاد 8 ساله دوران دفاع مقدس و شهدایی که الگوی دفاع مقدس بودند، ترنم عاشقانه زیارت عاشورا را با الگوگیری از آتان بر زبان جاری و زمزمه کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، زیارت عاشورا؛ یکی از آشناترین زیارت‌نامه‌های دینی و اعتقادی ماست که نه‌تنها در دوران دفاع مقدس زمزمه صبحگاهی و لحظه عملیات بر زبان رزمندگان اسلام جاری بود، بلکه برگی از این زیارت‌نامه جز اقلامی بود که همیشه همراه آنان در جیب و کوله‌پشتی ایشان پیدا می‌شد.

 

ترنم عاشقانه این زیارت، دل‌های رزمندگان را به كربلا پیوند می‌داد و شعله ایثار و فداكارى را در جان‌ها برمی‌افروخت، آن‌چنان‌که مفهوم حقیقى دین را در همین زیارت می‌جستند و جبهه را كربلا و بعثیان را یزیدى می‌دانستند و پس از خواندن زیارت عاشورا لحظه‌ای هم برای مقابله با دشمن درنگ نمی‌کردند.

 

صبح امروز مدافعان سلامت از کادر درمان، پزشک و پرستار و دانشجوهای دانشکده علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی گرفته تا فرمانده و کارکنان نهاد مقدس سپاه و جمعی از مسئولان  ادارات با رعایت پروتکل بهداشتی به یاد همان جبهه و جهاد 8 ساله و شهدایی که الگوی دفاع مقدس بودند و ترنم عاشقانه زیارت عاشورا ورد زبانشان بود، را الگوی خود قرار داده و بر مزارشان حاضرشده و زیارت عاشورا را باهم زمزمه کردند.  

 

فضاسازی گلزار شهدای شهر اسدآباد با تصویری از بین‌الحرمین و کربلا و ماکت‌هایی از تمثال مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای جلوه‌ای دیگر به مراسم روح‌بخش زیارت عاشورا بخشیده بود آن‌چنان‌که هم شور حسینى را در قلب‌ها برمی‌انگیخت و هم خشم و نفرت نسبت به دشمن را تازه وزنده نگه می‌داشت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal