آخرین اخبار

19. مهر 1401 - 16:35   |   کد مطلب: 43395
به مناسبت هفته فراجا و در پاسداشت یاد شهدای امنیت، با پیشنهاد خبرنگار رسانه آوای سیدجمال در اسدآباد، جمعی از دانش‌آموزان آموزشگاه بصیرت در حرکتی زیبا و کم نظیر با اهداء گل از مأموران انتظامی سطح شهر و پلیس امنیت تقدیر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، این روزها که در برخی از نقاط کشور برخی با کمک به آشوبگری معاندین و دشمنان اغتشاشات به پا کرده و به بیت المال ضربه زدند، شهر اسدآباد همدان از وجود ناآرامی‌ها و آشوبگری‌های آنان در امان بود و می‌توان گفت در کنار آگاهی و بصیرت مردم این شهر، وجود و اقدام نیروهای دلاوری چون پلیس انتظامی و درکنار آنان نیروهای ارزشی اطلاعات کمک بزرگ به امنیت جانی مردم و بیت المال کرد.

در همین راستا و در پی قدرشناسی از نیروهای دلاور پلیس در این شهر، خبرنگار یک رسانه انقلابی و مردمی با پیشنهاد اجرای یک برنامه فرهنگی در تقدیر از این نیروهای خادم  از مدیران آموزش و پرورش و یک آموزشگاه خواست که اجرای ای برنامه همراهی کنند.

 

 جالب است که این حرکت فرهنگی بدون تشریفات و تنها با چند تلفن خبرنگار ما با مدیران آموزش و پرورش و آموزشگاه بصیرت و دبستان قادری انجام شد و دانش آموزان در قدرشناسی از وجود نعمت امنیت در این شهر، گلهایی را به تعدادی از نیروهای فراجا در اسدآباد اهدا کردند.

این حرکت زیبای دانش‌آموزان که با استقبال خود مردم و خرسندی نیروهای پلیس همراه شد، یادآور این موضوع است که آنان نه تنها نعمت امنیت را مرهون زحمات این نیروها و خونهای شهدای امنیت هستند بلکه از مخلان امنیت و اغتشاشگر بیزارند.

تصاویری در این زمینه ببینید؛
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal