آخرین اخبار

21. مرداد 1402 - 20:15   |   کد مطلب: 45804
شهردار شهر اسدآباد در خصوص پارکینگ ماشین‌ها در شهر اسدآباد نیز گفت: این پارکینگ در بلوار شهید بهشتی پاینن‌تر از بانک ملت در حال احداث است و بزودی تکمیل می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، بهرنگ دالوند عصر امروز در نشستی به مناسبت هفته خبرنگار، با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری شهر اسدآباد و پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران، گفت: کمتر از 20 درصد مردم در پرداخت عوارضات مشارکت دارند اما علی‌رغم پایین بودن این مشارکت‌ها، اقدامات خوب و خدمات مناسبی در حال انجام است.

 

شهردار شهر اسدآباد یکی از مشکلات در حوزه مدیریت شهری را تردد وسایل نقلیه سنگین و عدم تکمیل کنارگذر اسدآباد خواند و گفت: متأسفانه مدتی کنارگذر این شهر به صورت یکطرفه بازگشایی و یکطرفه هم بسته شده و نبود آن مشکلات زیادی را به بار آورده، و راهداری موظف است تا زمانی که این کنارگذر راه می‌افتد، حداقل آسفالت مسیر عبور وسایل نقلیه سنگین را انجام دهد، این امر طی نامه‌ای از آنان مطالبه شده و در پاسخ آن نامه، رئیس راهداری ما را به این متهم می‌کند که چرا زیباسازی زیر پل خروجی شهر را انجام داده‌ایم.

 

وی با انتقاد از عدم ابلاغ طرح تفضیلی، گفت: این طرح از سال 84 شروع و باید تا 94 ابلاغ می‌شد که متأسفانه بعداز هشت سال هنوز بلاتکلیف و بدون ابلاغ باقی مانده و مدیریت امور شهری را دچار مشکل کرده است.

 

دالوند ساخت یک پارک را راحت‌تر از اصلاح امور یک پارک دانست و گفت: هیچ پارکی به جز پارک شهید باهنر در شهر نداریم که سرویس بهداشتی مناسب داشته باشد و نمی‌توانیم تمام وقت‌مان را صرف حل این مشکل کنیم، بنابراین مشکلات باید یکی پس از دیگری حل شود.

 

وی با بیان اینکه هیچ شهری به جز ملایر در استان نداریم که به لحاظ زیباسازی هم تراز اسدآباد باشد، گفت: البته در برخی امور هم دچار مشکل هستیم.

 

شهردار شهر اسدآباد از آسفالت و لکه‌گیری کوچه‌های سطح شهر اسدآباد به میزان 11 هزار تن خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که این میزان آسفالت‌ریزی را به 20 هزار تن برسانیم.

 

وی ایجاد هیئت حسینی به نام شهر اسدآباد در کربلا خبر داد و گفت: بنا داریم این هیئت به نام شهر اسدآباد راهاندازیوو به زائران حسینی خدمات ارائه دهیم.

 

دالوند با اشاره به زیباسازی و اجرای طرح‌های مختلف در پارک جنگلی، گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران مردم را به حضور و استفاده از این پارک دعوت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم پارک بانوان را در شهر اسدآباد ایجاد کنیم، از رسانه‌ها خواست طی یک نظرسنجی از بانوان بپرسند بین پارک شهید رجایی و آزادگان کدام پارک مناسب ایجاد پارک مختص آنان است.

 

شهردار شهر اسدآباد در خصوص پارکینگ ماشین‌ها در شهر اسدآباد نیز گفت: این پارکینگ در بلوار شهید بهشتی پاینن‌تر از بانک ملت در حال احداث است و بزودی تکمیل می‌شود.

 

وی در خصوص پردیس سینمایی شهر اسدآباد هم گفت: متأسفانه اداره ارشاد اسلامی در این زمینه کمکی نمیکند و تا زمانی که به صورت قطره چکانی بخواهد اعتبارات را تخصیص دهد، کاری از پیش نخواهیم برد.

 

دالوند در خصوص حمام نیلوفر هم گفت: این مکان قدیمی در گذشته آجرهای برای آن خریداری شده بود که بی کیفیت بودند و با نظارت شورا مصالح جدید برای آن خریداری و در حال تکمیل مرمت آن هستیم.

 

در این نشست، نبود سرویس بهداشتی مناسب در پارک‌های شهر، نبود آبخوری در سطح بازار، عدم رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در مسیر ورودی شهر، اخذ کرایه اضافی تاکسی‌ها از مسافران و عدم نظارت صحیح بر آنان، نبود دستگاه پز و کارتخوان در تاکسی‌ها، فعال نبودن مکانی برای بی‌خانمان‌ها در فصول سال به جز ایام سرد سال، عدم آسفالت‌ریزی برخی کوچه‌ها، نبود مسیر برگشت داخل پارک ملت  برای سهولت در تردد وسایل نقلیه، نبود روشنایی و چمن مناسب در پارک‌ها، کج‌سلیقگی در نصب بنرهای تبلیغاتی در میدان اصلی شهر، عدم تکمیل حمام نیلوفر، از جمله مورادی بود که خبرنگار این رسانه به عنوان مطالبات مردمی از شهردار و اعضای شورا مطالبه کرد.

در پایان از خبرنگاران و فعالان مجازی در عرصه فعالیت شهرداری تقدیر شد.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal