آخرین اخبار

1. دى 1394 - 16:08   |   کد مطلب: 29691
گزارش فارس از روند ثبت نام کاندیداها در همدان
از کاندیداتوری 18 نفر برای مجلس تا ثبت نام یک خانم برای مجلس خبرگان
فرماندار شهرستان همدان از ثبت نام 18 کاندیدای مجلس شورای اسلامی و هفت کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، صبح چهارمین روز از ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی و ششمین روز خبرگان رهبری در همدان، هیجان‌انگیزتر از روزهای پیشین بود به طوری که مدیر حوزه علمیه همدان و امام جمعه موقت شهر همدان برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

 

آیت‎الله مصطفی موسوی‌اصفهانی در ساعات اولیه صبح در محل فرمانداری همدان حاضر شد؛ علاوه بر حضور وی، حضور یک بانو در رقابت انتخاباتی خبرگان رهبری نیز نظر همگان را به خود جلب کرد و نخستین کاندیدای زن از همدان برای مجلس خبرگان رهبری شناخته شد.

 

فرماندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: روز گذشته چهار نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری همدان ثبت نام کردند.

 

علی تعالی افزود: در مجموع تا کنون 18 نفر برای مجلس شورای اسلامی از فرمانداری همدان ثبت نام کردند که هفت مورد تا این ساعت طی امروز صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: هفت نفر نیز از روز نخست ثبت نام برای حضور در انتخابات خبرگان ثبت نام کردند.

 

یکی از نکات جالب توجه انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور جوانان کم و سن و سال است که برای انتخاب مجلس شورای اسلامی ثبت نام می‌کنند.

 

تا کنون هیچ یک از کاندیداهای مطرح که نام آنها تا پیش از انتخابات بر سر زبان‌ها بود برای ثبت نام اقدام نکرده و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کردند.

 

روز گذشته مهرنوش نجفی‌راغب، عضو شورای اسلامی شهر همدان در دور سوم از ثبت‌نام کنندگان مطرح نسبت به دیگر افراد بود و امروز نیز حجت‎الاسلام احمدحسین فلاحی، دبیر جبهه پایداری در همدان و علیرضا شمس رئیس اسبق مجموع امور صنفی همدان اقدام به ثبت نام کردند.

 

همچنین امروز انتظار می‌رود، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان برای ثبت نام به فرمانداری همدان مراجعه کند.

 

اکثر کاندیداهای مطرح که به نتیجه نهایی برای حضور در انتخاب رسیدند، ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول کردند. از همین رو پیش‎بینی می‌شود، فردا آخرین روز آرامش محل ثبت نام کاندیداها در فرمانداری‌ها باشد.

 

در حال حاضر شخصیت‌هایی که در استان حضور ندارند از محل وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کردند و نمایندگان فعلی یا برخی از افراد صاحب‌نام در شهرستان که از مدیران و مسئولان سابق بودند، ترجیح می‌دهند از محل حوزه انتخابیه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal