آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 21:38   |   کد مطلب: 30264
انتقاد برخی از چاپخانه‌داران و کانون‌های تبلیغاتی از کاندیداهای اسدآبادی:
خیرشان در تبلیغات‌شان به ما هم نرسید/هزینه چاپ بنر و پوستر تبلیغاتی کاندیداهای اسدآبادی به کام غیراسدآبادی‌ها
با وجود که این روزها شاید با آزاد شدن تبلیغات انتخاباتی برای کانونهای تبلیغات و چاپخانه داران بازار گرمی باشد، اما دل‌های مسئولان این کانون‌ها و چاپخانه داران پر درد است.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه با اعلام آخرین نتایج قطعی اسامی کاندیداهای مجلس در روز 27 بهمن ماه عملا" از روز پنجشنبه 29 بهمن ماه تبلیغات کاندیداهای مجلس به صورت آزاد به مدت یک هفته آغاز می‌شود؛

 

شهرداری هم برای تبلیغات کاندیداها مکان‌ و نقاطی را  در سطح شهر به صورت داربست ایجاد کرده که هر کاندیدا به میزان یک مترمربع در نقاط مختلف شهر برای الصاق عکس و پوسترهای خود اقدام کند.

 

اگر چه تبلیغات کاندیداها به صورت آزاد از روز پنجشنبه آغاز می‌شود اما بسیاری از کاندیداها برخلاف قانون عمل کرده و تبلیغات خود را در منازل و مجالس مختلف آغاز کردند و حتی مکان‌هایی را به عنوان ستاد تبلیغات خود انتخاب و پوسترهای بزرگی را در آن نصب کردند؛

 

یکی از مشاغلی که این روزها در آستانه انتخابات بازار گرم و  پر رونقی در روزهای پایانی سال برای شاغلنشان دارد، فعالیت چاپخانه داران و کانون‌های تبلیغات چاپ پوستر و بنر است.

 

در واقع تبلیغات به صورت چاپ بنر و روز‌نامه یکی از راه‌هایی است که مشاوران هر یک از نامزدها آن را گامی برای شناخت مردم  در جهت تبلیغ نامزد مورد نظر استفاده می‌کنند.

 

در سطح شهر اسدآباد نیز کانون‌های تبلیغاتی و چاپخانه هایی وجود دارد که تنها تعدادی از آنها در چاپ بنر و پوسترهای کاندیداهای مجلس در اسدآباد سهمی دارند؛ چرا که کاندیداهای این شهر تبلیغات خود را به دیگر کانون‌های تبلیغاتی و چاپخانه دارانی دیگر شهرها سپرده اند.

 

اینجاست که چاپخانه داران و کانون‌های تبلیغاتی از کاندیداهای اسدآبادی گلایه‌ها دارند و می‌گویند": این کاندیداها تبلیغات می‌کنند اما هزینه تبلیغات را هم به ما روا نمی‌دارند و این فرصت را از ما دریغ میکنند.

 

یکی از آنان می‌گفت: آقای کاندیدا در سخنرانی‌های خود چنین عنوان می‌کند که اگر بر کرسی مجلس بنشینم اولویت کارم حل مشکلات مردم شهرم خواهم بود، کسی نیست بگوید آقای کاندیدای تو که تبلیغات امروزت که نان و آبی برای یک کانون تبلیغاتی است و شاید به واسطه فعالیت دو نفر چند خانوار نون بخورند آن را از جوانان این شهر دریغ میکنی؛ حال چطور مدعی هستی که اولویت کارت حل مشکل مردم این شهر است.

 

اینجاست که می‌بینیم در این کار هم دلالان و واسطه هایی باعث میشود که هزینه چاپ تبلیغات در جیب مردم این شهر نرود و ای کاش کاندیداهای که پشت تربیون‌های سخنرانی خود حاضر می‌شوند  برای حل مشکل اقتصادی مردم دم می‌زنند، از همین فرصت به آن‌ها بها دهند و آنان را دریابند.

 

حال کاندیداهای محترم این شهر که چند جوان در چند کانون تبلیغاتی برای چند خانوار به واسطه همین فعالیت کانون درآمدی دارند، چرا این فرصت را از آنان دریغ می‌کنید؛ حال که اینگونه امکانات تبلیغاتی در شهر وجود دارد و آنان میتوانند از طریق تبلیغات شماها به نحو احسن از آن استفاده کنند و در آمدی برای خانواده های خود داشته باشند، این حق را از همشهری خود نگیرید و به دیگر شهرها نسپارید.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal