3. دى 1397 - 18:47   |   کد مطلب: 31780
با غیبت 3 عضو شورای شهر برای چندمین بار
انتخاب شهردار اسدآباد منتفی شد
با غیبت سه نفر از اعضای شورای شهر اسدآباد، انتخاب شهردار برای بار دیگر منتفی و به جلسه دیگر موکول شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع روز گذشته سومین جلسه انتخاب شهردار اسدآباد از سوی شورای شهر با غیبت سه نفر از اعضا از حد نصاب افتاد و به روز دیگر موکول شد.

 

در این جلسه حسن کرمی‌پایدار، خدمت زیوری، سیدعلی موسوی و یزدان سبزه‌ای دیگر اعضای شورا حضور داشتند و تا ساعت 19 به انتظار آمدن سه عضو دیگر شورا برای انتخاب شهردار ماندند.

 

همچنین تعدادی از شهروندان برای گرفتن امضاء و پیگیری کار خود به شورا مراجعه کرده که به علت غیبت سه نفر از اعضا کار آنها انجام نشد و این خود موجب گلایه‌مندی مردم شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر که در پایان جلسه در حال امضاء دعوتنامه دیگری برای روز سه‌شنبه برای اعضای شورا بود گفت: اعضای شورا برای حضور در این جلسه هم به‌صورت پیامکی و هم کتبی دعوت ‌شده‌اند.

 

حسن کرمی‌پایدار گفت: امروز باید شهردار انتخاب صورت می‌گرفت زیرا باید هر چه زودتر  کارها و برنامه های بودجه‌ریزی برای سال آینده را دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به تعهد کاری و خدمت به مردم اشاره و تصریح کرد: متأسفانه غیبت این سه نفر باعث می‌شود از برنامه‌ها عقب افتاده و کار مردم نیز بر زمین‌ بماند و زمینه اعتراض را ایجاد کند.

 

یکی دیگر از اعضای شوار با بیان اینکه ما شهردار سیاسی نمی‌خواهیم، گفت: شورا جای سیاسی بازی نیست ولی برخی از آقایان خارج از شورا در کار شورا دخالت می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز، روز آزمون و خطا نیست بلکه باید هرچه سریع‌تر شهردار را انتخاب کنیم،‌ ادامه داد: گزینه‌ای که برای شهرداری اسدآباد انتخاب‌شده، فردی توانمند با مدرک تحصیلی مرتبط بوده که سابقه شهردار بودن را در کارنامه خود دارد.

 

در پایان جلسه صورتجلسه بدون حضور سه تن از اعضای شورا امضا و غیبت آنها در صورتجلسه درج شد.

انتهای پیام/ن/10

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal