آخرین اخبار

18. مهر 1398 - 19:36   |   کد مطلب: 33766
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
جنگ اقتصادی فرصت است نه تهدید
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی امروز، گفت: نباید به این جنگ به عنوان یک تهدید نگاه کرد و باید از فرصت آن برای انسجام بخشی و بسیج شدن کمک گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد و تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر، آقای فعله‌گری را فردی مسئولیت پذیر، پیگیر، انسانی شایسته و با انگیزه عنوان کرد و گفت: نگاه جوانگرایی در انتخاب شهردار از سوی شوراییان شکل گرفته که قابل تقدیر است و انتظار می رود که با نظارت و مشورت‌دهی به شهردار جدید وی را در مدیریت امور شهری کمک کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اعتراضات مردم در سطح شهر بالاست و باید اعضای شورا و شهردار با همفکری مسئولان چهره شهر را تغییر دهند، افزود: امروز انسجام خوبی در بین مسئولان هست و تحرکات خوبی را از رؤسای ادارات می بینیم.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جنگ تحمیلی و هدف شهدا در آن دوران، گفت: امروز جنگ اقتصادی نیز همانند جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران که بر ما تحمیل شده است و قشر ضعیف جامعه آسیب می بینند اما آیا این جنگ تهدید است یا یک فرصت که در قله های افتخار قرار بگیریم.

 

 

وی تصریح کرد: همانطور که اگر جنگ تحمیلی نبود ما به این اقتدار نمی رسیدیم، امروز هم اگر جنگ اقتصادی نبود به تعامل نمی رسیم و اگرچه تعدادی انگشت نما رفته اند در مقابل ما قرار گرفته اند و کیسه های خود را پر می کنند اما نباید به این جنگ به عنوان یک تهدید نگاه کرد و باید از فرصت آن برای انسجام بخشی و بسیج شدن کمک گرفت.

 

 

رنجبرزاده تأکید کرد: در این جنگ اقتصادی اگر انسجام داخلی صورت بگیرد و همه مردم به کمک بیایند و بسیج شوند، پیروز خواهیم بود.

 

 

وی با اشاره به گام دوم انقلاب تأکید کرد: آنچه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند، باید همه جوانب را کنار هم قرار دهیم و مردم را هم به میدان دعوت کنیم.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مدیران کل نباید در برابر تصمیم فرمانداران مقاومت کنند و باید در سطح استان تأکید شود که تصمیماتی که فرماندار در شهرستان می گیرد، اجرایی شود، اذعان داشت: امروز بسیج تعاملی و همکاری در اسدآباد موج می زند و پذیرفتنی نیست که اعتبارات جذب نشود و اشتغال ایجاد نشود.

 

 

وی با بیان اینکه قانونی مبنی بر مشخص شدن اموال و دارایی مسئولان در مجلس تصویب کرده ایم که در سرمایه ای به ثبت برسد، اظهار کرد: اگر مسئولی می‌خواهد کار اقتصادی هم انجام دهد، باید سالم باشد، رانت و دور زدن قانون نباشد.

 

 

رنجبرزاده با اشاره به انتخابات این دوره نمایندگی مجلس، افزود: انتخابات در پیش است و بنده تا خرداد به عنوان نماینده مردم هستم و شما رؤسای ادارات می‌توانید در آرامش انتخابات کمک کنید و البته مسئولان ما در بیرون از محل کار باید حضور عقلایی داشته باشند و در آرامش بخشیدن به انتخابات و تنش زدایی همراهی کنند.

 

 

وی گفت: مسئولیت کار سختی است و ضمن اینکه یک مسئول باید در برابر مسائل خودمراقبتی کند و می طلبد که برای مسئولان احترام قائل شد.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: تولید قهوه، کارخانه تولید کاغذ از آهک، زنجیره تولید فرآوری گوشت قرمز از دیگر پیگیری ما بوده که در حال انجام است.

 

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین پول و اعتبار برای ساخت و تجهیز دارد اما هنوز زمین آن در تملک هلال احمر است، گفت: زمین بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) مربوط به هلال احمر است و برای واگذاری به دانشکده علوم پزشکی ۶ ماه است که ما را سر می‌گردانند.

 

 

معاون عمرانی استانداری همدان هم بااشاره به انتخاب فعله گری به عنوان شهردار اسدآباد، اظهار کرد: اختلاف سلیقه‌هایی در انتخاب وجود دارد اما این اختلاف سلیقه طبیعی است و نباید از این اختلاف سواستفاده کنند.

 

 

محمودرضاعراقی با بیان اینکه آقای فعله گری دارای انگیزه خدمت است و سماجت در کار دارد، گفت: اگر به هر دلیل شهردار را کنار بگذاریم، به شهر و جامعه ضربه می زند، لذا اعضای شورا عزم را جزم کنند که شهردار تا پایان دوره شوراها بماند.

 

 

شهردار جدید اسدآباد هم با بیان اینکه بنده خود داوطلب شهرداری شدم، اظهار کرد: بزرگترین لذت کار و خدمت برای بنده دعای خیر مردم بوده است

 

 

علیرضا فعله گری گفت: باتمام توان و به صورت شبانه روز در اختیار مردم هستیم و از اعتماد همه اعضای شورا سپاسگزارم.

 

 

وی افزود: بنده برای همه اعضایی شورای که رأی داده و یا نداده احترم قائل هستم، گفت: انسجام و تعامل با ادارات و خدمت به زائران حسینی از اولویت کارم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal