آخرین اخبار

17. بهمن 1398 - 11:06   |   کد مطلب: 34809
با ورود شهرداری جوان و خوش فکر؛
سیمای شهر اسدآباد در حال متحول شدن
شهر اسدآباد با قدمتی دیرینه هنوز چهره و سیمای کهن دارد که با ورود شهرداری جوان و خوش فکر و انجام فعالیتهایی در دو حوزه عمران و فضای سبز در حال متحول شدن است.

به گزارش آوای سیدجمال، شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی سطح کشور یاد می‌شود که مدیریت آن به نحوه‌ احسنت می‌تواند کارایی و بهره وری بیشتر و بهتر را در خود قرار دهد.

 

شهرداری شهر اسدآباد نیز به نوبه خود یکی از شهرداری های کشور است که بایستی در مسیر اهداف سازمانی و توسعه شهری گام بردارد، در این میان شهرداری هم با وجود مدیری با تدابیر و ذهنیت خود این مهم را محقق می‌کند ولاغیر که خوشبختانه شهرداری اسدآباد هم مدیری کارآمد و خوش ذوقی را به خود دیده است.

 

شهرداری اسدآباد بعد از تغییراتی در انتخاب شهردار، فردی را در خود جای داد که تمام سختی های مدت فرجام نافرجام را از یاد برد.

علیرضا فعله گری شهردار جوان، پر از ایده، کاربلد وقت  و پاشنه کشیده پای کار آمد تا سروسامانی به امور شهری بدهد.

 

وی از ابتدای خدمت در این عرصه با خدمات شایان خود و مدیریت صحیح و به جا اعتماد شهروندان را به خود جلب و در مسیر توسعه شهری گام برداشت.

 

در جهت آگاهی بیشتر عموم و دیگر دستگاه ها دهه مبارک فجر را بهانه ای دانستیم و بر آن شدیم تا مروری بر عملکردهای انجام شده شهرداری اسدآباد به مدیریت فردی کارکشته به همت تمام کارکنان این بخش داشته باشیم.

 

شهردار شهر اسدآباد با گرامیداشت 41 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیتهای این سازمان در طی دهه امسال پرداخت و اظهار کرد: در سالجاری پروژه روکش آسفالت میدان امام و لکه گیری آسفالت معابر شهر (شهرک فرهنگیان،شهرک یادگار امام، شهرک قندی، شهرک پاسداران ، روکش خیابان ۱۵ خرداد ، محله ی اسلام آباد و لکه گیری تمامی معابر سطح شهر و ..) با اعتبار 15 میلیارد ریال انجام شده است.

علیرضا فعله گری با اشاره به اجرای آماده سازی و جدول گذاری معابر، گفت: این عملیات با اعتبار 5 میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی  از تکمیل جاده سلامت شهر اسدآباد خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

شهردار شهر اسدآباد با اشاره به تکمیل و جالیزکاری در میدان شهرک فرهنگیان، گفت: برای اجرای این عملیات 800 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ساخت جداره سازی کانال واقع در کمربندی شهدا و خط کشی خیابان های سطح شهر را از دیگر پروژه های شهرداری خواند و افزود: این دو عملیات 3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه برداشته است.

  

فعله گری گفت: پروژه ساخت المان شهدای گمنام یکی از پروژه های نیمه تمام شهرداری بود که با اجرای این طرح و محوطه سازی بااعتبار 200 میلیون ریال تکمیل شد.

وی نصب علائم راهنمایی رانندگی،  بیس ریزی و تسطیح خیابان ها و معابر سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و افزود: در طی این مدت ۷۵۰ سرویس نخاله های ساختمانی در حواشی جاده های ورودی و خروجی شهر جمع آوری شد.

 

 

شهردار شهر اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فعالیتهای واحد فضای سبز شهرداری پرداخت و گفت: ساماندهی مسیر تانکرهای آب، وضعیت پیمانکاران پارک‌ها، رفع انسداد و گرفتگی مشکل منهول دستشویی پارک ملت، اصلاح وضعیت باغچه های اطراف مسجد پارک ملت و ساخت پیاده رو ، هم سطح سازی وتامین خاک مورد نیاز برای کاشت چمن درمیدان و محوطه فضای سبز فرهنگیان از جمله این فعالیتهاست.

 

وی یکی از اقدامات شهرداری در فضای سبز را لوله کشی آب غیرب شرب برای درختان تازه کاشته شده در مسیر پله جاده سلامت دانست و گفت: برای جلوگیری از آتش سوزی علف‌های هرز خشک شده پارک شهید مدنی (جنگلی ) چیده شدند.

 

فعله گری از نصب آبخوری جدید درپارک ملت خبرداد و افزود: به درخواست مردم تانک آب پارک رضوان جابه جا شد.

 

 

وی با اشاره به تعمیر چراغ های پارک باهنر و بازگردانندن روشنایی به شبهای تاریک پارک، گفت: البته  چراغ های روشنایی پارک جنگلی نیز تعمیر و تعویض شد.

 

شهردار شهر اسدآباد ساخت راه آب و جدول گذاری مسیر آب از حوض آبشار مصنوعی پارک جنگلی به حوض ماهی و سم پاشی سه نوبت شته وسایر آفات درختان کل سطح شهر وپارک ها در تابستان، نظافت حوض ماهی در چندین نوبت را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز برشمرد.

 

 

 

وی به کاشت گل های فصلی در میدان‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت: نظافت میدان راه شده فرهنگیان روبه رو آپارتمانهای صفری ورودی شهرک مشاغل

فعله گری ساخت منقل برای پارک ملت، رسیدگی به وضعیت پارک شهرک قندی و بیس ریزی و شستشوی وسایل بازی کودکان، رسیدگی به دوپارک محله محود بیگی رنگ آمیزی جداول ، تیر چراغ برق ، کاشت چمن ، دیوار نویسی، جمع آوری نخاله و نظافت  و تامین خاک مرغوب برای محوطه رها شده فضای سبز محله اسلام آباد، نظافت و همسطح سازی خاک میدان رها شده در منطقه اسلام آباد، نظافت و رسیدگی و شستشوی پارک باهنر، اتصال درختان و محوطه امام زاده سیدان به آب غیر شرب، هرس درختان سیدان ، نظارت بر نحوه شاخه زنی اداره برق و حضور مستمر یکی از نیروهای فضای سبز ، نصب نرده در ورودی پله و نصب پرده نصب تابلو دستشویی پارک ملت و خاک برداری رفوژ کناری بلوار 22 بهمن را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

 

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal