آخرین اخبار

19. اسفند 1398 - 10:19   |   کد مطلب: 35106
بهنام‌رضا مخصوصی با بیان اینکه براساس دستور استاندار همدان، اجازه اعلام آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان را نداریم، گفت: در حال حاضر بیشترین میزان مبتلایان به این بیماری خانم ها ‌هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: روز به روز آمار مبتلایان به کرونا رو به رشد است اما مردم توجهی نمی کنند.

 

بهنام‌رضا مخصوصی ادامه داد: البته آقای استاندار در ویدئو کنفرانسی اعلام کرد که شهرستان‌ها آمار جداگانه ارائه ندهند بنابراین از اعلام آمار معذوریم.

 

وی با بیان اینکه علی همه هشدارها و تاکیدات بهداشتی بر رعایت بهداشت و عدم حضور در بازار، اماکن عمومی، مردم بی‌توجه اند، افزود: هر روز شاهد افزایش امار مبتلایان مثبت به کرونا هستیم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۶۰ درصد از مبتلایان به کرونا خانم و ۴۰ درصد آقایان هستند، گفت: این بیماران در گروه سنی یک تا ۸۵ سال هستند.

 

وی یادآور شد:  در حال حاضر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد مربوط به شهر است که این نشان می دهد به دلیل ازدحام جمعیت، عدم رعایت فاصله، عدم رعایت نکات بهداشتی است.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal