آخرین اخبار

2. مهر 1399 - 11:27   |   کد مطلب: 36912
همزمان با هفته دفاع مقدس، سپاه و اداره برق اسدآباد از خانواده معظم شهید اختری تجلیل کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در این سپاه ناحیه اسدآباد و اداره برق شهرستان از خانواده معظم شهید علیرضا اختری تقدیر کردند.

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سرهنگ امیدعلی الیاسی گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی و خون خود انقلاب را بیمه کردند.

برادر شهید علیرضا اختری هم با اشاره به وصیت برادر شهیدش، گفت: برادرم وصیت کرده بود که فرزندش در حوزه علمیه تحصیل کند و بزرگ شود.

وی با بیان اینکه شهدا تقوا و صبرشان موجب گام نهادن در عرصه شهادت و جهاد شد از مسئولان خواست که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

برادر این شهید با بیان اینکه اگر شهدا اعتبار دارند، بخاطر گذشتن از جان و مال و خانواده بود، افزود: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، باید از یاران اول وقت باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام چشم مستضعفان به ایران اسلامی است چراکه رهبری با درایت داریم، گفت: باید زمینه را برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم کنیم.

مجید درویشی فرماندار اسدآباد هم هفته دفاع مقدس را نماد ایثارگری و رشادت‌های جاودانه مردم خواند و گفت: امروزه آنچه که داریم از برکت خون پاک شهدا، تلاش‌ها و مجاهدت رزمندگان دیروز است و می بایست همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم.

شهید علیرضا اختری در ۱۵ شهریور ۱۳۲۶ در اسدآباد چشم به دنیا گشود و در ۱۳ مهر ماه سال ۱۳۵۹ در منطقه سرپل ذهاب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید .

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal