آخرین اخبار

11. آذر 1399 - 9:39   |   کد مطلب: 37527
کیومرث سرمدی از با شاره به تقدیم بیش از 400 شهید اسدآبادی به انقلاب، از قول مساعد رئیس بنیاد شهید کشور برای احداث ساختمانی جدید بنیاد شهید در این شهرستان و ساماندهی گلزار شهدا خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 10 آذرماه سال 99 از نشستی با سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که رئیس شورای شهر، شهردار و رئیس بنیاد شهید هم حضور داشتند، به نقش حساس و مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایفای نقش خود و خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و همه‌ ایثارگران اشاره شده است.

 

وی همچنین به نقش مردم شهرستان اسدآباد در طول سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این شهرستان بیش از ۴۰۰ شهید عزیز و صد ها جانباز و آزاده و ایثارگر گرانقدر تقدیم انقلاب کرده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: براساس ارائه توضیحات مسئولان این شهرستان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در احداث ساختمان جدید برای این بنیاد در شهرستان، سامان‌دهی گلزار شهدا‌ و حسینیه‌ی واقع در بهشت زهرا(س) قول مساعد داده شده است.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal