آخرین اخبار

23. دى 1399 - 8:55   |   کد مطلب: 37924
یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش اسدآباد که بنیاد برکت عهده‌دار آن است، بعداز گذشت سه سال و پیشرفت ۱۰ درصدی آن، گویا مسئولان به این نتیجه رسیده اند که در این روستا به حد کافی مدرسه داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، مدرسه ۹ کلاسه روستای وندرآباد یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در دولت تدبیر و امید است که احداث آن از سوی بنیاد برکت در دهه فجر سال ۹۶ کلید خورده، اما با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است.

 

تکمیل این پروژه آموزشی نیمه کاره همیشه به عنوان یک مطالبه جدی از سوی اهالی روستای وندرآباد بوده و بارها از طریق این رسانه و حتی فضای مجازی به گوش مسئولان رسیده اما بعداز گذشت نزدیک به ۳ سال هنوز توجهی به آن نشده و این در حالی است که قرار بود این پروژه یک ساله تحول آموزش و پرورش شود.

 

کلنگ این پروژه که در دوره خدمت آقای افشاری(فرماندار اسبق) و آقای سجادی (رئیس سابق آموزش و پرورش) به زمین زده شد، هنوز بعداز خدمت ۵ فرماندار و سرپرست فرمانداری(آقایان افشاری، حمیدوند، خانم امیدی، آقایان درویشی و کتابی) و دو رئیس آموزش و پرورش (آقایان همایی و عسگری) به نتیجه نرسیده است.

 

قرار بود این مدرسه در ۹ کلاس درس با زیربنای ۷۴۶ متر در ۲ طبقه با تأمین اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی از سوی این بنیاد ساخته و تا سال آینده یعنی سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد که در آخرین خبرها، آقای درویشی فرماندار اسبق اسدآباد از تکمیل آن در مهرماه خبر داده بود که هنوز بلاتکلیف رها شده است.

 

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این زمینه به خبرنگار ما گفت: مدرسه نیمه تمام روستای وندرآباد ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلیل نبود اعتبارات تعطیل شده است.

 

وی تصریح کرد: موضوع رها شدن پروژه مدرسه وندرآباد در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش مطرح شده و قرار است مدیرکل نوسازی در بازدیدی از پروژه خواهد داشت، آن را پیگیری کند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ۴ مدرسه راهنمایی و ابتدایی در روستای وندرآباد وجود دارد، گفت: بحث بر این است که در این روستا به حد کافی مدرسه داریم و نوسازی هم تمایل به نوسازی مدرسه قدیمی این روستا دارد و به همین دلیل این پروژه تعطیل شده است.

 

وی یادآور شد: روستای وندرآباد دو مدرسه ابتدایی و دو راهنمایی با تعداد ۲۵۰ دانش آموز دارد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal