آخرین اخبار

27. مهر 1401 - 10:16   |   کد مطلب: 43444
سجاد محمدی‌شمیم با اشاره به فعالیت حدود 40 الی 50 نفر معلم ورزشی در مدارس که دارای تخصص تربیت بدنی هستند، گفت: با توجه به ساعات تعریف شده هیچ کمبودی در وجود معلم ورزشی نداریم و فقط ایرادی که هست و مشکل وزارتخانه ای است، ساعت اختصاصی برای معلم ورزشی در دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده و این امر به خود آموزگار سپرده شده است.

سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به هفته تربیت بدنی و در نظر گرفتن دو برنامه کلی مختص دانش آموزان و معلمان ورزشی در مدارس، اظهار کرد: یک کارگاه آموزشی در حوزه ورزش و برای بروزرسانی معلمان ورزشی و روشهای جدید تدریس برگزار شد.

 

وی برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: افتتاحیه این المپیاد در مدرسه شاهد حضرت خدیجه(س) انجام و دانش آموزان در رشته های مختلف به رقابت می‌پردازند.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تجلیل از معلمان ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی و تیراندازی برای آنان را از دیگر برنامه های این هفته تربیت بدنی خواند و گفت: با توجه به ساعات تعریف شده هیچ کمبودی در وجود معلم ورزشی نداریم و فقط ایرادی که هست و مشکل وزارتخانه است، ساعت معلم اختصاصی برای دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده و این امر به خود آموزگار سپرده شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود 40 الی 50 نفر معلم ورزشی در مدارس فعالیت دارند، خاطرنشان کرد:همه معلمان ورزشی ما دارای تخصص تربیت بدنی هستند.

 

محمدی‌شمیم با اشاره به اینکه معلمان ورزشی ما در رشته های مختلف دارای مقام های کشور و سرآمد هستند، گفت: تیم آموزش و پرورش در رشته والیبال مقام اول، فوتسال دوم، پیشکسوتان مقام سوم را دارند.

 

وی با اشاره به وجود 8 سالن ورزشی تخصصی در رشته های بسکتبال، والیبال، غیر توپی و ... گفت:  امسال در طول 5 ماهه این سالن‌ها تجهیز شدند.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد  تصریح کر: همچنین تفاهنامه‌هایی را با انجمن های ورزشی و هیأتهای ورزشی برای استعداد یابی در حوزه ورزشی در مدارس بسته ایم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal