آخرین اخبار

24. مهر 1400 - 11:22   |   کد مطلب: 40319
با تصمیم شورا برای تغییر محل غسالخانه بعداز گذشت یک سال و 7 ماه؛
تکلیف غسالخانه نیمه‌کاره چه می‌شود؟!/شهردار جدید: بدون برنامه کار نمی‌کنم
بعداز گذشت یک سال و 7 ماه به جای آنکه شاهد افتتاح غسالخانه در حال ساخت بهشت زهرای اسدآباد باشیم، اعضای شورای دوره ششم تصمیم دیگری را پیش گرفته و به دنبال انتخاب زمینی دیگر برای ساخت این مکان هستند و اما اینکه تصمیم شهردار جدید در این زمینه چیست، را در گفتگو با ما بخوانید.

به گزارش آوای سیدجمال، ساخت غسالخانه جدید در بهشت زهرای اسدآباد با تصمیم شورای دوره پنجم و شهردار سابق در فروردین سال 99 استارت زده شد و تا حد سوله‌سازی هم پیش رفت.

 

براساس گفته علیرضا فعله‌گری، شهردار سابق اسدآباد قرار بود غسالخانه جدید بهشت زهرای این شهر دارای مکانی برای اقامه نماز، محل غسل آقا و خانم به صورت مجزا، نمازخانه، یخچال نگهداری اموات و دفتر امور اداری باشد که زمینی را به وسعت هزار و 300 متر مربع برای آن در نظر گرفتند.

 

بعداز گذشت یک سال و 7 ماه به جای آنکه شاهد افتتاح این غسالخانه باشیم، اعضای شورای دوره ششم تصمیم دیگری را پیش گرفته و به دنبال انتخاب محلی دیگر برای ساخت این مکان هستند.

 

در همین راستا اعضای شورا در روز معارفه شهردار جدید که به اتفاق وی بر مزار شهدا حاضر شده بودند، تصمیم شان برای تغییر محل ساخت غسالخانه را با نشان دادن زمینی در همجواری گلزار شهدا و امور دفتری فعلی بهشت زهرا و البته گرمخانه بازگو و مطرح کردند.

 

 

این درحالی بود که غسالخانه ای در دوران خدمت فعله گری و شورای دوره پنجم استارت زده شده و نیمه کاره رها شده بود، خبرنگار ما این موضوع را در بازدید شورا و شهردار مطرح و در همان حین شهردار خواستار بازدید از این مکان شد.

 

 

شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار جدید اسدآباد در خصوص تکلیف غسالخانه در حال ساخت بهشت زهرای این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در بازدیدی که با اعضای شورا از محل غسالخانه در حال ساخت و محل جدیدی که تصمیم آنان برای احداث این مکان است، در حد نظر و صحبت بود و بنده هیچ کاری را بدون برنامه ریزی انجام نخواهم داد، باید طرح ارائه شود و در شورا مصوب و اجرایی شود.

 

 

وی گفت: هنوز تصمیمی برای غسالخانه در حال ساخت نگرفته ایم و نیاز به کار کارشناسی است، اگر شرایط برای ادامه ساخت  غسالخانه جواب دهد، آن را بهینه خواهیم کرد.   

 

 

شهردار اسدآباد با بیان اینکه ما در حوزه های مختلف شهرداری اسدآباد عملا" 20 کارشناس هم نداریم، گفت: هر عملیات اجرایی که در شهر انجام بوده معمولا" بدون کار کارشناسی و فی البداهه بوده است.

 

 

وی بابیان اینکه شورا وظیفه نظارتی و مشورتی دارد و تصمیمات اجرایی با شهرداری است، گفت: تصمیمات فی البداهه بدون برنامه ریزی و بدون ارائه طرح و دانش در شهرداری اسدآباد جایی ندارد.

 

 

کلانتری‌بنگر با بیان اینکه شهر اسدآباد شهرداری دارد که کاملا" فرد سیاسی با دانش سیاسی و دانش روز اما سیاسی کار نیست، افزود: سیاست برنامه و شاخص‌هایی است که به اعمال صحبح مدیریتی سرعت می دهدو غیر از این باشد سیاسی کاری است.

 

 

وی تأکید کرد: شهردار یک مدیر اجرایی سیاست مدار خدمتگذار است اما سیاسی کار نیست، قرار است شهرداری را به صورت شفاف و شیشه ای اداره کنیم و تمام تصمیمات در اتاق فکر گرفته خواهد شد.

 

 

شهردار اسدآباد در پاسخ به این سؤال که آیا ساکن اسدآباد شده اید؟، گفت: بنده ساکن شده ام و تا دو شب هر لحظه آماده خدمتم، بازدیدهای شب گذشته ما تا 12:5 دقیقه شب هم طول کشیده است.

 

 

حال باتوجه به هزینه و وقتی که برای ساخت آن غسالخانه در حد سوله سازی صرف شده، انتظار می رود اعضای شورای دوره ششم و شهردار جدید هم به راحتی از کنار آن اقدام نگذرند و با دید کارشناسانه در این راستا قدم بردارند و به فکر تغییر محل غسالخانه باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal