آخرین اخبار

28. شهريور 1402 - 12:33   |   کد مطلب: 46088
سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه چند روز است استعفای شهردار این شهر تقدیم شورا شده، گفت: دلیل استعفای شهردار و اینکه آیا با استعفای وی موافقت می‌کنیم یا خیر در جلسه امروز و یا فردا بررسی و اعلام خواهیم کرد.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر در گفت‌وگو با آوای سیدجمال، با بیان اینکه آقای دالوند شهردار اسدآباد چند روزی است که به صورت کتبی و شفاهی استعفا داده، گفت:  در حال بررسی موضوع استعفای وی در صحن شورا هستیم و امروز در جلسه شورا این موضوع عنوان و مطرح خواهد شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: دلیل استعفای شهردار و اینکه آیا با استعفای وی موافقت می‌کنیم یا خیر در جلسه امروز و یا فردا بررسی و اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به سؤال خبرنکار ما مبنی بر اینکه آیا در نامه ای که شهردار به عنوان استعفا به شورا تقدیم کرده، آیا دلیل استعفا طرح نشده؟، گفت: چیزهایی عنوان شده و به صورت خصوصی بوده و آن را بررسی خواهیم کرد.

 

مرادی‌ضمیر یادآور شد: موافقت یا مخالف با استعفای وی را طی دو روز آینده اعلام خواهیم کرد و درصورتی که با استعفا موافقت شود، سرپرست برای شهرداری را اعلام خواهیم کرد.

 

بهرنگ دالوند به عنوان فردی  غیر بومی اهل شهرستان دورود با اکثریت آرا اعضای شورای شهر در 5 اردیبهشت سال 1401 منتخب تصدی شهرداری این شهر شد و بعداز یک ماه و 19 روز یعنی 19 خرداد سال 1401 معارفه شد و از آن زمان تاکنون نزدیک به یک سال و 4 ماه می‌گذرد که اولین خبر استعفای وی مطرح شده است.

 

و اما چند سؤال از شورا:
با توجه به سخن سخنگوی شورا که چند روز است شهردار استفغا داده، چرا امروز این مسئله مطرح شده است؟ شورا شفاف اعلام کند.

باتوجه به اینکه بهرنگ دالوند به عنوان شهردار اسداباد با آرای اکثریت شورا انتخاب شده، اعضای شورا باید به صورت شفاف اعلام کنند چه موضوعی شهردار را به موضوع استعفا کشانده است؟

 

شهر اسدآباد در طول دوره شورای ششم، دو سرپرست برای شهرداری( احمدعلی رضایی، رضا رشیدی) و دو شهردار (شاهین کلانتری‌بنگر، بهرنگ دالوند) انتخاب کرده که البته منتخاب‌هایی هم داشته که به نتیجه نینجامیده و به عنوان شهردار منصوب نشدند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal