آخرین اخبار

22. آذر 1400 - 13:01   |   کد مطلب: 40850
در پی شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام اسدآباد برگزاری مراسم تشریفات ادای احترام به شهید و خانواده وی در دستور کار مسئولان اسدآباد قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، به دنبال شناسایی هویت یکی از 3 شهدای گمنام در پارک شهید مدنی(جنگلی) شهر اسدآباد پیش از ظهر امروز جسله‌ای به منظور برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید و ادای احترام مردم به این شهید در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

 

سردار مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با اشاره به نقش آفرینی اسدآباد در دوران دفاع مقدس و شهید پرور بودن این شهر، اظهار کرد: اسدآباد تشنه معرفت شهداست و همیشه چشم به راه چنین حوادثی است.

 

اجازه بدهیم مردم نسبت به شهدا عاشقی کنند

وی با بیان اینکه مراسم ادای احترام به شهدای گمنام شناسایی شده باید هنر ما این باشد که تبدیل به یک جریان عمومی انقلاب شود، افزود: یکی از اشکالات ما در این گونه برنامه ها این است که مردم را برای برنامه ریزی دور نگه می داریم این درحالی است که باید عامه مردم از ارزشها دفاع کنند و باید اجازه بدهیم که عاشقی کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه باید همه مدافع ولایت باشند و پیام برگزاری مراسم تشریفات شهدای شناسایی شده همین موضوع است، گفت: ولایت متعلق به جمهوری اسلامی نیست و نگاه‌ها بسته نباشد، چپ و راست را کنار بگذاریم و همه یک جریان عمومی را دنبال کنیم.

 

 وی با تأکید بر اینکه باید فراتر از اینها فکر کرد و جریان عمومی انقلاب را پیش ببرد، افزود: در مراسم شهید شناسایی شده شور و شوق در بین مردم مهم است و باید هر کسی دنبال سهمی در این کار فرهنگی باشد.

 

به محض خبر اعلام شناسایی هویت شهید گمنام به خانواده نامش اطلاع رسانی می شود

 

سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ شهید گمنام خفته است که یکی از شهدا هویتش شناسایی شده، گفت: خانواده شهید گمنام شناسایی شده در تهران ساکن هستند و هنوز این خبر به آنان اعلام نشده و به محض اطلاع این خانواده نام این شهید والامقام را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

وی با بیان اینکه باید برای استقبال از خانواده شهید و مراسم ادای احترام به این شهید برنامه با شکوهی خاص برگزار شود، افزود: باید این مراسم با حضور مردم و رویکرد مردمی داشته باشد بنابراین باید از ظرفیت هیأت مذهبی استفاده شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وضعیت یادمان شهدای گمنام در ورودی شهر اسدآباد، گفت: یکی از اولویتهای شهرداری باید طرح یادمان شهدای گمنام باشد که البته بخشی از آن انجام گرفته اما این طرح و یادمان از مطالبات ما از شهرداری استو باید به برکت شناسایی این شهید هرچه سریعتر پروژه به اتمام برسد.

 

یادمان شهدای گمنام 65 درصد پیشرفت دارد

شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد هم هدف خود از آمدن به این شهر را سازندگی این شهر دانست و گفت:  باید کاری کنیم که ارزشها از خاطرات نرود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح المان شهدای گمنام در پارک شهید مدنی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: البته محوطه سازی و پروزه یادمان آن 30 درصد پیشرفت داشته است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal