آخرین اخبار

22. بهمن 1400 - 13:35   |   کد مطلب: 41425
اگرچه امروز جمعه بود و از یک طرف سوز سرمای زمستانی و از سوی دیگر کرونا جولان می‌داد، اما اقشار مختلف مردم شهرستان اسدآباد با غیرت دینی در راهپیمایی 22 بهمن مقتدارانه آمده بودند تا یکبار دیگر بیعتی به یاد ماندنی با رهبر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ببندند.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان اسدآباد چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب را رأس ساعت 11 با حضور در خیابانهای این شهر جشن گرفتند.

 

اگرچه شرایط کرونایی بود اما مردم همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) این شهر حاضر شدند تا با طی کردن مسیر خیابانهای امام-فرهنگ و حضور در اجتماع عظیم نماز جمعه بار دیگر ثابت کنند که پای انقلاب و آرمانهایش ایستاده اند.

 

آنان امسال هم با شعار «ای رهبر آزاده» « آماده ایم، آماده» یکبار دیگر تجدید پیمانی دیگر با رهبر انقلاب بستند و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نشان دادند.

 

ناگفته نماند سوز سرمای زمستان هم موجب بیرون نیامدنشان از خانه و حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشد و با بخارهایی که از دهان بیرون می‌آمد مقتدارانه بانگ «الله اکبر» سر دادند.

 

بسیاری از حاضران از مسئولان و شرایط اقتصادی گله مند بودند و می گفتند فقط به عشق رهبر و به یاد شهید سلیمانی به میدان آمدیم.

 

برخی هم درخواست پرچم ایران و تمثال مبارک شهید سلیمانی را برای گرفتن در دست شان داشتند که متأسفانه این کوتاهی از سوی مسئولان هم دیده می شد.

 

اگرچه امروز جمعه بود اما مردم همه به عشق میهن شان آمده بودند و ین درحالی بود که بسیاری از مسئولان و رؤسای ادارات حضورشان کمرنگ جلوه می‌کرد.

 

نسل‌های امروزی هم با در دست داشتن عکس هایی از امام و شهدا و رهبر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی یادآوری از دوران پیروزی انقلاب داشتند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal