آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 10:07   |   کد مطلب: 43612
یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان در حوزه علوم پزشکی اسدآباد و اختصاص اعتباراتی برای تعدادی پروژه نیمه تمام و احداث چند پروژه جدید بوده که بر اساس پیگیری ما هنوز تخصیصی به پروژه‌ها داده نشده و مصوبت ابتر مانده است!

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، ششم مرداد امسال(1401) در اولین سفر رئیس جمهور به استان همدان برای تکمیل و یا اجرای تعدادی پروژه در حوزه های مختلف اعتباراتی به عنوان دستاورد این سفر به شهرستانهای این استان اختصاص یافت که سه ماه از این سفر می گذرد و به دنبال رسالت عظیم رسانه در امر مطالبه گری پیگیر این دستاوردها شدیم که به کجا رسید؟

 

یکی از دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان همدان در حوزه دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بود که در این گزارش به آن پرداختیم.

 

بنا به گفته فرماندار شهرستان اسدآباد در اولین گفتگوی خبری خود با یکی از رسانه های استان اعلام کرد که در سفر رئیس جمهور به استان همدان  ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس و امداد جاده‌ای روستای پیرملو این شهرستان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته است.

 

حال این مورد و مصوبات سفر رئیس جمهور را در این حوزه از رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان پیگیر شدیم که آیا تعداد مصوبات این حوزه یک مورد بوده و یا تخصیصی یافته و یا اینکه این اقدام عملیاتی شده است یا خیر؟

 

دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه های احداث پایگاه امداد جاده ای  پیرملو، مرکز ناباروری، دو اتاق عمل در بیمارستان حضرت قائم(عج)، تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه علوم پزشکی این شهرستان بود که هنوز تخصیصی در این زمینه نداشتیم.

 

وی گفت: البته 7 میلیارد تومان برای احداث مرکز ناباروری و 6 میلیارد تومان برای احداث پروژه پایگاه جاده ای پیرملو تخصیص دادند که هنوز پولی برای ما واریز نشده است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در مجموع 18 میلیارد تومان برای پروژه های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این سفر اختصاص دادند که هنوز تخصیصی داده نشده اما قول مساعد برای پرداخت تا قبل از پایان امسال داده شده است.

 

و اما انتظار مردم از فرماندار به عنوان رئیس دولت در اسدآباد و پیشنهاد به وی این است که به جای انجام کارهای خرد و بی ثمری چون بازدیدهای تکراری و تشکیل جلسات بدون خروجی به همراه رئیس علوم پزشکی شهرستان به مرکز کشور و وزارتخانه ها رفته و پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور شوند چرا که تخصیص اعتبارات و اجرایی شدن مصوبات این سفر تنها در گرو پیگیری مداوم انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal