آخرین اخبار

24. آبان 1401 - 12:46   |   کد مطلب: 43655
کتابخانه ای که تنها یدک کش در نام اولین کتابخانه استاندارد استان همدان است، بعداز 12 سال همچنان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف و در انتظار اعتبارات سفر ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، امروز 24 آبان، روز "کتاب و کتابخوانی" فرصتی شد تا بار دیگر به موضوع کتابخانه ای که فعلا یدک کش نام اولین کتابخانه استاندارد استان همدان است، بپردازیم.

 

این کتابخانه که در سال 89 سال با موافقت اعضای سابق شورای شهر و شهردار سابق در زمینی به مساحت ٢ هزار و ٣۴۶ متر از فضای پارک شهید باهنر کلید خورد اما بعداز گذشت 12 سال هنوز 40 درصد پیشرفت دارد!

 

در طول دوره دولت آقای روحانی که تنها کمتر از 10 درصد از این پروژه فرهنگی ساخته شد، مردم گلایه مند شدند که چرا قدم از قدم بر نمی‌دارید ؟ اگر کاری نمی‌کنید فای پارک را برگردانید!

 

در طول این سالها که پروژه ساخت کتابخانه استاندارد در بلاتکلیفی بود و از این دستگاه به دستگاه واگذار می‌شد، در سال 99 به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شد و گویا این نهاد هم به بهانه نبود اعتبارات چندان اقدامی نکرده است!

 

در اولین سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان همدان ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه استاندارد اسدآباد در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص یافته است که بنابر پیگیری‌های رسانه ای ما هنوز تخصیصی به آن داده نشده است!

 

البته تا سال 89، برآورد هزینه برای ساخت این کتابخانه 8 میلیارد تومان شده بود که قطعا" با وضعیت تورم میزان مبلغ پیش‌بینی شده بیشتر خواهد بود.

 

واما چند سؤال از متولیان امر؛
پیگیری متولیان کتابخانه برای تخصیص اعتبار سفر رئیس جمهوری به کجا رسید؟
چرا آقایان شورا تعلل در ساخت این کتابخانه ها را در طول این سالها مطالبه نکرده اند!؟

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal