آخرین اخبار

20. آبان 1397 - 14:10   |   کد مطلب: 31544
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از اهداء سه هزار جلد کتاب به کانون مساجد، مدارس و بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از اهداء 3 هزار جلد کتاب به کانون مساجد، مدارس و بهزیستی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کتاب‌ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اهدا خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: کتاب‌های اهدایی به نهادهای مختلف با موضوعات مذهبی، هنری، ادبیات، تاریخ و اجتماعی است که برای استفاده عموم و دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در ادامه از راه‌اندازی سینمای سیار در اسدآباد خبر داد و بیان کرد: این سینما در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار دارد که به دلیل نبود سینما در اسدآباد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: فیلم‌های به روزی که در سینماهای همدان و تهران نمایش داده می‌شود، در این سینمای سیار نیز اکران خواهد شد.

 

قاسمی در خصوص دریافت بلیط و هزینه آن نیز تصریح کرد: مردم می‌توانند بلیط‌ها را از اداره ارشاد تهیه و هزینه آن نیز با توجه به نوع فیلم‌ها تغییر خواهد کرد..

 

وی ادامه داد: سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در حد یک سینما نیست اما امکانات آن برای اکران فیلم پاسخگوست و در گذشته این امر به صورت امتحانی انجام شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سینمای سیار در این شهرستان در راستای پر کردن اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal