آخرین اخبار

30. دى 1401 - 14:33   |   کد مطلب: 44201
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اقدامات خوب دولت انقلابی در سطح کشو و انتقاد از عوامل استانداری بخاطر کوتاهی در انتصاب به موقع مدیران اداری و معاون عمرانی فرماندار اسدآباد، گفت: آقایان استانداری شما نماینده دولت انقلابی هستید، چرا باید مراحل مناصب یک معاون فرماندار شهرستان چند سال طول بکشد، آیا این سزاوار است؟ هنوز برخی از ادارات ما با مدیران دولت قبل خدمت می‌کنند، چرا باید چند ماه کاسه چه کنم چه کنم دستشان بگیرند؟

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۳۰ دی ماه، با قرائت دعای امام زمان عج و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به یکی از کارهای ستودنی تعدادی دانشجو و مردم در تهران مقابل سفارت سوئیس اشاره کرد و گفت: شاه ملعون، مهره پلید آمریکا در ان دوران ۵۶ میلیارد تومان از بیت المال این کشورا را شاه دزدید، ۳۷۴ چمدان پر از جواهرات و عتیقات را از کشور خارج کرد و امریکا باید پاسخگو باشد.

وی بااشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، تصریح کرد: دولت ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی را پرداخت که این اقدام بزرگی بود، ۸۸ هزار میلیارد تومان از بدهی بازنشستگی به بانکها تسویه شد.

امام جمعه اسدآباد کنترل کرونا را یکی اقدامات دولت خواند و افزود: بسیاری از وطن فروشی‌ها می‌گفتند که ایران به جای واکسن آب تولید کرده در حالی واکسن تولید آمریکا را تبلیغ می‌کردند.

وی افزود: به برکت انقلاب و دستاورد جوانان بومی ایران ما بحران کرونا نداریم و این دولت کار بزرگی انجام شد.

حجت‌الاسلام موحدی بااشاره به سرمای اخیر در کشور ایران و آمریکا، گفت: علی‌رغم اینکه دولت برجامی برنامه ذخیره‌سازی گاز را تعطیل و توسعه پالایشگاه‌ها را متوقف کرده بود، اما دولت مردمی خوب اقدام کرد.

وی باانتقاد از عدم نصب معاون عمرانی فرماندار شهرستان اسدآباد علی رغم معرفی گزینه ازسوی فرماندار، گفت: اقایان استانداری شما نماینده دولت انقلابی هستید برای نصب  معاون فرماندار یک شهرستان باید چند سال علاف باشد، آیا این سزاوار است؟ چرا کوتاهی می‌کنید.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: چندماه است که هنوز برخی از ادارات ما با مدیران دولت قبل فعالیت دارند و هنوز انتصاب جدیدی صورت نگرفته، چندماه است کاسه چه کنم چه کنم دستشان گرفته‌اند. شایسته این دولت نیست. چرا نمیتوانید جوانان لایق و پرتلاش را شناسایی و جذب کنید، یا نه نیروی لایق هست و بخاطر برخی لجن‌پراکنی‌ها منفعل شده‌اید.

وی تأکید کرد: اینجا اسدآباد، وطن و دیار سیدجمال است، سزوار نیست بعضی‌ها جایگاه‌شان را پایین می اورند و نام هرکسی که می‌آید، لجن‌مال می کنند. آقایان تقوا پیشه کنید، نیروها را تخریب نکنید.

حجت‌الاسلام موحدی از ادارات و ستاد نماز جمعه خواست که کارهای تحولی در شهرستان انجام دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal