آخرین اخبار

9. دى 1401 - 14:47   |   کد مطلب: 44011
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بهترین راهکار برای بصیر بودن را تقوای الهی دانست و گفت: امروز کسی برای فتنه ها و نقشه های دشمن تره هم خرد نمی کند چرا که جامعه با بصیرت است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد بااشاره به ایات و روایات و حماسه ۹ دی، اظهار کرد: چون جامعه بشری با فتنه مواجه است، باید افراد جامعه بصیرت داشته باشد و با بصیرت فریب نخورد.

 

وی با بیان اینکه بصیرت همان شناختی است که جامعه درست بفهمد و شیاطین را تشخیص و دروغ را به خوردشان بدهد، متوجه باشد، افزود: بهترین راهکار برای بصیر بودن تقوای الهی است و کسی که تقوای الهی را رعایت کند، فریب و گول فتنه را نمی خورد و زمین گیر فتنه نمی شود.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: اگر در جامعه حجاب و عفت نباشد، فساد و نیرنگ‌ها زیاد می‌شود. البته امروز کسی برای فتنه ها و نقشه های دشمن تره هم خورد نمی کند.چرا که جامعه با بصیرت است.

 

وی به دلایل بروز فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: بااقتدار کشور و رونق گرفتن اقتصاد در جامعه اسلامی ایران دشمن به فکر توطئه علیه این کشور افتاد و تلاش کردند با نفوذ غرب گراها، سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند.

 

حجت‌الاسلام موحدی بابیان اینکه دشمن با شهید کردن حاج قاسم شهید مقاومت به دنبال ایجاد چالش جبهه مقاومت بود، افزود: البته حضور شما مردم در تشییع پیکر حاج قاسم باز هم توطئه های انان را خنثی کرد.

 

وی به تلاش دشمن در میدان فضای مجازی با بزرگ نمایی مشکلات در جمهوری اسلامی، گفت: دشمن برای گسترش فقر و تعطیلی اقتصاد شایعه سازی می کنند، و امروز تنها اسلحه اش شایعه سازی در فضای مجازی است.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه عشق به سردار سلیمانی یعنی عشق به ولایت و امام زمان عج و سیدالشهدا، گفت: تلاش می کنیم که با برنامه ای باشکوه مجاهدت و ایثار گری سردار را قدر بدانیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal