آخرین اخبار

4. آذر 1401 - 14:00   |   کد مطلب: 43750
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: اگر میربینید امروز امریکا این استکبار پلید کوچه و خیابان های مارا به اغتشاش کشیده ، بخاطر بزدلی شان است، جرات تعرض به ایران را ندارد. چون می داند با خاک یکسان می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه چهارم آذرماه بااشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: هر وقت صدای جمهوری اسلامی بلندتر بوده، تلاش دشمن برای بر هم زدن این امنیت و سرنگونی این نظام بیشتر بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه دشمنان ما، آمریکا و استکبار جهانی نمی خواهد ما پیشرفت کنیم، چرا؟، گفت: پیشرفت ایران ، شکست منطق دموکراسی غرب را همراه دارد، خود آمریکایی گفتند که مشکل امریکا با ایران مسئله هسته ای و دستیابی به سلاح اتمی نیست، بلکه مسئله این است که جمهوری اسلامی ایران  در درگیری با آمریکا توانسته است، به عنوان بزرگترین قدرت نظامی تبدیل شود.

 

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: آمریکا سلطه گر است، میگوید من آقا و قوی باشم، شمانوکر باشید، ایران هم نوکری نمی کند و مقابل انان می ایستد. زیر بار ذلت نمی رویم. وی ادامه داد: امریکا تمام تلاشش را کرده است که ما زیر بار ارابه سلطه له کند، البته نه تنها ما له نشدیم بلکه ابرقدرت منطقه هستیم.

 

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: اگر میربینید امروز امریکا این استکبار پلید کوچه و خیابان های مارا به اغتشاش کشیده ، بخاطر بزدلی شان است، جرات تعرض به ایران را ندارد. چون می داند با خاک یکسان می شود. وی ادامه داد: امروز جنگ رسانه های معاند و ضدانقلاب و درپغ پرداز ما با رسانه های مقاومت و انقلابی است.  تلاش کردند که تمام مردم را با فریب به عرصه و صحنه بیاورند، یک عده اوباش که مواد صنعتی مصرف کرده و شراب خورده بودند، به خیابان امدند، خباثت به خرج داده و خیانت کردند، به جان و مال و ناموس مردم حافظان امنیت تعرض می کنند. اما مردم با نیامدن به خیابان پاسخ انان را داده اند.

 

 

وی با اشاره به هفته بسیج و برکات این نهاد مقدس، گفت: وظیفه همه ما این است که روشنگری کنیم، درست است مشکلاتی داریم اما در نقاطی که دشمن خیانت و خباثت را کم نگذاشته، در همین ایام پیشرفتهای ایران را در حوزه های مختلف ببینید.

 

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: در همین ایام یکی از بزرگترین تلسکوپهای جهان در ایران، موشکهای مختلف ساخته شده است. و این ها معجزه است. این بسیج لشکر مخلص خدا پایان یافتنی نیست و نمی ایستد. امام جمعه اسدآباد با تاکید بر برخورد قاطع با اغتشاشگران و بدون مماشات، گفت: کسی که جان و مال مردم برایش مهم نیست و به اتش میکشد زا باید گردن زد. اینها به کم قانع نیستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal