آخرین اخبار

28. فروردين 1402 - 16:02   |   کد مطلب: 44761
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی خطاب به دانش‌آموزان به سن تکلیف رسیده، گفت: سردار سلیمانی هر جا می‌رفت، درها به رویش باز بود، چون اهل نماز بود، پس با خدا باشی هیچ مشکلی نمی‌تواند تو را شکست بدهد، و این تویی که می‌توانی از پس مشکلات برآیی، بنابراین نماز برای ما یک فرصت و غنیمت و نعمت با ارزشی است که ما را مقابل دشمن مسلح و قوی می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در مراسم جشن فرشته‌ها در مسجد جامع این شهر خطاب به دانش آموزان دختر، اظهار کرد: از امروز که به سن تکلیف و 9 سالگی رسیده‌اید، به میهمانی خدا دعوت شده و باید هر روز 5 مرتبه نماز صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا را اقامه کنید.

 

وی گفت: با خواندن نماز به خدا میگویم که خدا بزرگ است و الرحمن و رحیم است، یعنی آنقدر خداوند لطف و رحمت و محبت دارد که همه را فرا گرفته است.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: هر وقت بر سجاده نشستید تا نماز بخوانید بدانید که به یک ضیافت بسیار مهم دعوت شده اید که در آن ضیافت امام زمان(عج) و اولیای الهی در جلودار است.

 

وی با اشاره به احکام اقامه نماز و نشسن ملائکه در پشت سر نمازگزار، گفت: خواندن نماز فرصتی است که با خدا و ملائکه دوست شویم.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه باید مراقب بود که نماز قضا نشود، خطاب به دانش آموزان به سن تکلیف رسیده گفت: روح هر انسانی با نماز شسته می شود، درواقع شخصیت شما روح شماست، باید روح تان قشنگ باشد، برای اینکه روح قشنگ باشد، باید نمازقشنگ خوانده شود.هرکسی نماز را قشنگت تر خواند ملائکه به آنان بیشتر توجه خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی هر جا می‌رفت، درها به رویش باز بود، چون اهل نماز بود، گفت: هیچ جا برای سردار سلیمانی بن بست نبود، آنچانکه وقتی داعش مانند گرگ درنده ای یک شهر را کاملا" محاصره کرده بود، سردار سلیمانی با هلی کوپتر بر آن شهر فرود آمد، نترس بود، چون با خدا بود و داعش را در آن شهر شکست داد.

 

امام جمعه اسدآباد خطاب به دانش آموزان دختر، گفت: با خدا باشی هیچ مشکلی نمیتواند تو را شکست بدهد، و این تویی که میتوانی مشکلات را شکست دهی، بنابراین نماز برای ما یک فرصت و غنیمت و نعمت با ارزشی است که ما را مقابل دشمن مسلح و قوی می‌کند.

 

وی بر اهتمام به نماز تأکید کرد و گفت: شما دختران همچون فرشته نورانی هستید و سعی کنید با نماز نورتان را بیشتر کند، البته شیطان همیشه دنبال خاموش کردن نور در شماست.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal