آخرین اخبار

17. اسفند 1402 - 11:19   |   کد مطلب: 47522
بالاخره با افتتاح کنارگذر اسدآباد؛
مسافران نوروزی از پروژه 13 ساله عبور خواهند کرد!
بنا به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان پروژه کنارگذر اسدآباد تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی امسال راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اسدآباد که به دولت‌های قبل از بازمی‌گردد، پروژه کنارگذر اسدآباد است که ، اما همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

 

این پروژه که هنوز مسئولان وعده افتتاح آن را از این مناسبت به آن مناسبت می‌دهند، عمر ساختش درحال گذران 13 سالگی است.
البته یک لاین هرچند که افتتاح شده و کم و بیش زیر بار ترافیکی رفته است، اما هنوز ایمن‌سازی در آن انجام نشده است، و دارای روشنایی، علائم هشداردهنده و خط کشی نیست و رانندگان آن مسیر را کمتر برای تردد انتخاب می‌کنند.

 

افتتاح کامل این پروژه به لحاظ اینکه از حوادث تلخ و ناگوار تصادف در ورودی شهر جلوگیی می‌شود، بسیار مفید است هرچند باید آن مسیر کنارگذر هم باید با ایمن‌سازی کامل به افتتاح برسد.

 

و اما معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان در گفتگویی با صداوسیما از افتتاح کامل پروژه کنارگذر اسدآباد تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: ساخت پل مسیر این پروژه با تلاش پیمانکار خوبی که انتخاب شده، در حال انجام است.

 

امیررضا یوسفیان افزود: با قوسی که این پروژه دارد، با هماهنگی پلیس راه تابلوهای راهنما و روشنایی نیز در حال نصب است که تا قبل از سفرهای نوروزی زیر بار ترافیک خواهد رفت.
 
 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal