آخرین اخبار

24. خرداد 1400 - 1:39   |   کد مطلب: 39212
مجری برنامه های فرهنگی در استان همدان با سخنانی قابل تأمل درباره دولت تدبیر و امید، مردم اسدآباد را به شرکت در انتخابات و انتخابی درست دعوت کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، گنجی، یکی از مجریان باسابقه استان همدان در مراسم جشن روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر که از سوی ستاد بانوان آیت الله رئیسی در اسدآباد برگزار شده بود، در انتقاد از دولت تدبیر و امید با سخنان قابل تأمل از مردم خواست که در انتخابات 28 خرداد شرکت و انتخاب درستی داشته باشند.

 

او گفت: آهای پدرانی که شرمنده تهیه خوراک و جهیزیه فرزندان تان هستید، در این دولت با ارز 4200 تومانی 6 هزار تن برای اولین بار در تاریخ غذای سگ وارد ایران کردند، آن زمانی که مردم ما زیر فشار اقتصادی فلج شدند، دولت با ارز 4200 تومانی قلاده سگ وارد می کرد، ما در انتخابات 28 خرداد میاییم تا بگوییم که دولتی را قبول نداریم که با ارز 4200 تومانی کود انسانی وار کشور کرد، ننگ و نفرین بر این برنامه ریزی تدبیر و امید.

ان شالله در 28 خرداد همه با هم پای صندوق های رأی خواهیم آمد! یکبار اشتباه کردیم دیگر اشتباه نکنیم چراکه 8 سال نه 80 سال خواهیم سوخت! ان شاللله درست انتخاب کنیم تا درسایه انتخاب درست به آرامش برسیم.

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal